DAVIDOV KALUPI

petak, 17.06.2011.

Kalupi za sapun

Nove cene kalupa
Zbog povećanja cena materijala na tržištu cena je porasla pa je sada cena za 2D kalup -7 eura a za 3D kalup 15 eura/kom.Izrada alata za jedan sapun je 30 e/sapunu pa koliko hoćete takvih gnezda sapuna vi pomnožite sa 30e.
Znaći ako hoćete kalup sa 6 gnezda sapuna vi pomnožite 6*30 e =180 e za alat +za svaki silikonski kalup sa 6 gnezda (6*7 e =42 eura )42 e
Nadam se da sam bio jasan.
Slanje u inostranstvo
Ex da mi je stara juga ,bilo bi lakše raditi!
Često imam kupce iz "bratskih nam bivših republika " i stalno isti problem sa transportom .Koliko ja znam nijedna naša "brza pošta " ne šalje robu u bivše republike .Siti Expres ima neke naznake za taj posao ali to je sve još neizvesno,i koliko sam ukapirao sa njihovog sajta a tamo piše ovo :
Međunarodni transport
City Express d.o.o. kao deo Austrijske pošte ima mogućnost da za svoje klijente obavlja usluge transporta na međunarodnom nivou. Da bi se postigla veća konkurentnost na tržištu Evrope i Srbije, neophodna su fleksibilna transportna rešenja, :>Xa će zadovoljiti specifične zahteve klijenata. Zbog svega toga, Austrijska pošta i City Express d.o.o, su postali deo Eurodis mreže čiji je cilj optimalna paketna dostava od vrata do vrata na većem delu teritorije Evrope.

Kao deo Eurodis mreže, City Express d.o.o. je u mogućnosti da za svoje klijente preuzme pošiljke iz sledećih zemalja:
Nemačka, Velika Britanija, Irska, Francuska, Španija, Portugal, Austrija, Holandija, Belgija, Luksemburg, Slovačka, Mađarska i Švajcarska i da ih isporuči na željenu adresu, bilo u Srbiji ili na teritoriji većeg broja zemalja Evrope.
U planu je da u bližoj budućnosti pokrenemo uslugu preuzimanja pošiljaka u Srbiji i njihovo slanje u mnoge zemlje Evrope kao i da se povežemo sa zemljama u regionu: Bosna i Hercegovina, Hrvatska i Crna Gora.
Dakle ćorak !
Pa kako raditi!
Postoji više načina :
1-Pošto smo nekada bili jedna zemlja i često imamo isprepletane rodbinske i prijateljske veze najlakši način je da pošaljem robu toj Vašoj osobi na teritoriji Srbije i onda da ona Vama to nekako prosledi u Vašu zemlju.
Brze pošte Srbije garantuju isporuku za 24 sata i tu nema problema (čast nekim izuzecima koji se dese sa vremena na vreme a kako to obično biva uvek se to desi onda kada oni ne treba da pogreše -tako sam skoro garantovao "Tortecu"isporuku robe za 24 sati ali im je Aks isporučio za sedam dana-bruka jedva sam se izvinuo ljudima i objasnio da nije moja greška )Plaćanje takve robe brzom poštom je sa uslovom da se prvi put plati Post Netom roba unapred(elektronska uplata novca u svakoj pošti Srbije koja garantuje isporuku i podizanje novca na teritoriji republike Srbije za 5 minuta od trenutka uplate novca ) .Dakle posle uplate potrebno je poslati mi na mobilni sms -om jedinstveni uplatni broj (14 cifara ) i ja mogu trenutno da podignem novac .Uplata se vrši na :
Nenad Jevremović
Kolonija Djurdjevo Brdo 51
35000 Jagodina
Mob:0641688142
Prvi put uplata je avansna da bi se steklo poverenje u kupca a posle može i po primitku robe da se uplati brzoj pošti koja Vam donese paket.
Sada je pošta uvela sms obaveštavanje da je uplata stigla ali to obaveštenje često zna da kasni i par sati pa je ipak bolje da mi Vi to pošaljete odmah sms-om.
Za države koje se graniče sa teritorijom Srbije može i slanje kod nekog prijatelja u neki pogranični grad koji je samo par km udaljen od granice pa je onda lako preneti tu robu preko.
2-Sa Crnom Gorom radim tako što robu šaljem nekim autobusom(sve to zavisi od količine robe ,lomljivosti i vrste robe ) a tu uslugu plaća kupac i ona zna da košta i do 20e/paketu.Naravno da se u tom slučaju transport robe i cena robe plaća unapred na moj devizni račun(predhodno Vam ja pošaljem PAYMENT INSTRUKCIJE-i iban broj ).
To je za sada sve !
- 01:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.