Krivi mjesec, dovraga

ponedjeljak, 06.09.2004.

Bogtemazo koja nesreca!!!

Gledam na National Geographic dokumentarac o onoj nesreci onog ICE vlaka pred par godina... Bogtemazo koja je to nesreca bila! Zamislite vagon koji pri brzini od 200 na sat bocno udara u most... I most naravno srusi se na ostatak vlaka... A onaj prvi dio (lokomotiva i prva 4 vagona) se totalno ispretumbali naprijed, i... Ma lose, ne zelim uopce pricati o tome... Meni je to zanimljivo (ne pogibija tolikog broja ljudi, vec cisto kako je doslo do nesrece), ali znam da ce neke zeludac bolit od toga... Pa da stanem onda...

Sto je najbolje, izgleda da imaju snimku nesrece... Neka kamera ispod mosta...

A nasli su i sto se desilo... Bogteje*o! Ovo nije normalno! Kotac se raspo zbog zamora metala, nevjerojatno!!! Neki pametni inzenjer je zaboravio neke stvari koje se ne pojavljuju u idealnom slucaju (uopce mi nije jasno zasto nas uvijek uce pokazujuci nam idealne slucajeve, kada to nema veze sa realnoscu, samo je jednostavno)... Sad mi je jasno zasto oni na kolodvoru uvijek lupaju kotace... :))

Naravno, Deutsche Bahn je kriv za nesrecu jer nisu zamijenili kotac, iako je bilo 7-8 primjedbi bas na doticni kotac (valjda ljudi koji su sjedili u tom vagonu)... To ti je cijena moderne ekonomije, samo cijena se gleda, i da netko sebi spremi pare u djep... Vise se niko ne brine o krajnjem korisniku, a svi tupe da je kupac/korisnik uvijek u pravu... Bah, ide mi na zivce danasnja ekonomija... Da li postoji neki dio ekonomije koji se bavi socioloskim i psiholoskim utjecajima na ekonomiju (ne mislim na marketing)?

MRZIM TE POHLEPNE LJUDE!!! Pazi ovo... Na sudu nitko nije proglasen krivim, i DB je ponudio 30000DEM za svakog poginulog putnika... I, sto se desi? Svi popizde, jer im je valjda premalo para to...

PA DOBRO LJUDI DRAGI, STA CEMO LJUDSKI ZIVOT KVANTIZIRATI I PROGLASITI DA NIJE VRIJEDAN 30000DEM? PA NARAVNO DA NIJE! MAJKUIM!! NIJE VRIJEDAN NITI JEDNE KUNE AKO CEMO TOCNO, NITI LIPE! JEBOIHGLUPE!!! NEPROCJENJIV JE, MAJKUDAVAMJEBEM! Pa da im nista nisu ponudili, sta ovi oce?! Pohlepni ljudi... Desilo se nesto sto se nije trebalo desiti i zdravo, netko se osjeca losim, i treba... I pustite ga na miru da se osjeca losim, nije lako snositi odgovornost za tolike ljude, ali dovraga, biti nezadovoljan odstetom, to je cista pohlepa... Ako ti nije dovoljno, odi si prodaj bubreg i trazi 10000DEM, ne znam, prodaj svoje tijelo i uzivaj u lovi koju ces dobit... Proveseli se sa svojih jebenih 30000DEMa kad ti umre voljena osoba, ne, trazi jos 50000DEMa minimalno, tako da mozes kupit novi Mercedes i jos otic usput i na ljetovanje na Hawaii barit komade, MARS! Pizdumaterinu, nazivcirali su me ti pohlepni Nijemci...

Odjavio sam EMI za utorak, preselio na slijedecu srijedu... Odlucio sam da se necu brukat svojim neznanjem na ispitu, a taman imam jos dovoljno rokova da na dekancu odem na komisiju ako bas bude trebalo...

I ne znam sta da radim sa smokvama... Stara mi poslala iz Rijeke 6 smokvi iz vrta... A ja ih bas ne volim... Mozda jednu smazem, pa cu curi sutra dat ostatak, jer je bila tuzna kad nijedna nije bila zrela u vrijeme kad je bila kod mene preko ljeta... :)))) Tctctc... ;) Nek joj to bude pokloncic kad polozi ispit sutra...

- 02:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #