Kaleidoscope vision

nedjelja, 03.10.2004.

Prvi BLOG

Ovaj vikend se pilo. Slavilo. Dala se godina i morali smo Frlji napraviti prometa u bircu jer se zalil da mu slabo ide. Doktor Lovrek je cugal votka kole i baril konobaricu objasnjavajuci joj antiinflamatoro i inhibicijsko djelovanje acetilsalicilne kiseline, ja sam probal neke natuknuti o knjizevnosti ali nije bila zainteresirana, ili, kak je Lovrekovom cimeru rekel prodavac na blagajni dok je kupoval Vecernjakove knjige, bolje da si si kilu i pol jegera kupil. Na kraju su svi otisli doma, a ja u DMC di sam jos srel Sojku, Kostu, Vilu i njegovu Zeljkicu, Marijetu, Macolu, Rikija, malog Miku i jos nekoliko ljudi. Jos smo malo pili i oteturali doma. U subotu su moji Warriorsi pobijedili u kvalifikacijskoj tekmi za ostanak u 4. ligi hattricka i to tek u 110 minuti pogotkom Ante Erpacica. Dobar vikend. Danas sam napravil svoj prvi blog :)

- 12:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #