x...Ne da mi se pisat o Uskrsu...x

**Hello**mahmah
Ne da mi se pisati o Uskrsu,pa sam odlučila napisati što mi se u zadnje vrijeme događa u
životu.Ovaj će post biti bezveze,jer nemam pojma o čem bih pisala.Ali eto,počnimo:

**Friends**~Sve je super,na najboljem mjestu.Družim se sa svima i spoznala sam tko su mi zbilja prijatelji,a tko pak nije i samo se preda mnom pravi.U zadnje se vrijeme jako puno družim ali mi ostane i mnogo vremena za vascerek.Bez brige dragi moji i dalje ču vas komentirati.
**Party**~Prekjučer sam bila na rođendanu prijateljice,Sare.Bilo nam je ludo,i svi smo se zabavljali.
Bilo je fine torte i bila je pizzanjami.Rekla je da će napraviti party za nowu godinu i ja jedva čekam.
Nadam se da će biti bar malo piwa.Ne wolim baš pivo,bolje rečeno-odvratno mi je,ali tako vam je to na partyima...kao da ne znate =).
**School**~ma što bih vam o školi pričala?Praznici su,jedino što za školu radim je to da čitam lektiru,iako ću u subotu morati napraviti i sastav o Uskrsu..Grrr,mrzim sastave.Ne radujem se školi,niti zbog prijatelja,jer se sa svima viđam preko praznika.
**Summer**~Jedva čekam ljeto,jer idem na more sa svojim prijateljima i po zadnji put sa svojom sadašnjom učiteljicom.Kad se vratimo,nakon nekoliko dana,moji roditelji i ja idemo na more,u Poreč,blizu Pule.Sestra će ostvarti svoj veliki san,ide u Ameriku.Jako se radujem zbog nje,jer znam da to već dugo želi,a sad joj se san ostvaruje!

**perfect**ladies
PCDPussycat Dolls**Perfect**Image Hosted by ImageShack.us
**kiss**
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
**Animals**~O njima nemam baš nešto posebno pisati,ali sam samo htjela reći moj doživljaj jučer.
Bila sam u kuhinji,došla sam pričat s mamom.Kad odjednom ja u nekoj bijeloj posudi ugledam-ribe!
Ali...ribe koje su bile očišćene,bez glave!Nemam pojma zašto sam to shvatila tako ozbiljno,pa skoro svi jedu takve ribe...zar nenamcor?Ja sam čak i željela biti veg,ustvari,to sam i postala.Na vrlo kratko vrijeme.Imala sam 28 kila i nako 2 tjedna vegetarijanstva,imala sam 39!I sad imam 35...Jednostavno mi je žao tih životinja...!Zdrmana 4ever! je dio u postu posvetila dupinima i kako ih japanci ubijaju.Ima i jedna peticija koju možete potpisati,kako se te preslatke **životinje** više ne bi ubijale!Ewo peticije,pa ju potpišite,a tu pogledajte kako su japanci lovili i zatim ubijali dupineburninmad.Za ove izvore zahvaljujem Zdrmanoj.
**News for blog**~Otvorila sam knjigu gostiju pa se upišite...kliknite TUUU...
A svi koji su fanowi grupe PCD(Pussycat Dolls)mogu se upisati ovdje.
To bi bilo sve za danas!Pusica!
P.S.dosadio mi Milkshake


Dosta sam slična ovoj djevojci.Tvrdoglava sam i znam načine kako da skupim cijelu školu.
A ovo ako se osjećaš sam,nazovi me i tako dalje šta kaže u pjesmi...Aki,pročitaj to!!!

[ 12.04.2007. u - 07:06] [ Grebeš...Grebeš Pazi da se (imam samo 848) ] - Ne zajebeš...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Eto izbrisala sam sve što ovdje piše,
    samo zato što želim nešto napomenuti-posebno.
    NE KOMENTIRAJTE!