Šta se to tu događa
redovna zajebancija by
grinch a.k.a. baba I , če-loo a.k.a. baba II, jagermeister, huanita, tuvok, žiža,bumbili, rejdogado,boca, tamburix, rojs, nyugi, doktor, debela, litl grl, žiža, curly, sweetgirl, uglješa, prehrambena tehničarka a.k.a. PT,flegma, gogiche, barbarita, sisa, žena alkohol
Priča mi prijatelj sve iz prve ruke nekidan u gomili cugali na eks.....



kontakt: kakodaneblog@yahoo.com


Hit Counter
broj samo broji



grinch a.k.a. baba I



če-loo a.k.a. baba II



jagermeister



rejdogado




žiža



tuvok





bumbili



huanita




litl grl




barbarita




uglješa



debela




prehrambena tehničarka a.k.a. PT




curly





tamburix




sweetgirl





smele




nyugi




doktor



boca




sisa



baobab




đeki





flegma




rojs



gogiche

kako da ne

subota, 18.06.2005.

Naime nadasve naočigled poučna priča.......:D

Bio sam sretan sa djevojkom. Zabavljali smo se preko godinu dana i na kraju se odluchili vjenchati...
Moji roditelji su pomogli na svaki naichn, moji prijatelji ohrabrivali mene i moju djevojku. Ona je san!
Postojala je samo jedna stvar koja me vrlo uznemirivala, a to je njena mlada sestra.
Moja buducha shurjakinja je oko 20 godina, oblachi uske mini suknjice i duboke dekoltee.
Redovno sam vidio njeno donje rublje kad sam u njenoj blizini. Mozda sam sebichan i umishljen, ali moram priznati da se nije tako otkrivala u blizini drugih.
Jedan dan me pozvala njena sestra da dodem i provjerim pozivnice za vjenchanje. Bila je sama kada sam stigao. Kada sam doshao proshaputala mi je na uho kako me je oduvijek zeljela, a ja chu uskoro biti ozenjen. Rekla je da prema meni gaji osjechaje koje ne zeli i ne moze pobijediti. Rekla je da zeli voditi ljubav sa mnom bar jedanput prije nego se ozenim i predam njenoj sestri. Bio sam u totalnom shoku, nisam mogao progovoriti ni rijeich. Rekla je "Ja idem gore u moju spavachu sobu, ako zelish samo dodi i uzmi me."
Ukoicho sam se. Bio sam totalno ukochen od shoka i gledao sam je kako se penje uz stepenice.
Kada se popela na stepenice skinula je svoje gachice i bacila ih niz stepenice. Stajao sam tu na trenutak i onda se okrenuo i pojurio na izlazna vrata kuche. Pojurio sam pravo do mog automobila.
U tom trenutku primijetih mog buducheg punca i zaruchnicu kako trche prema
meni. Zagrlila me i poljubila i rekla "Mili moj znala sam da si izuzetan.
A moj punac je dodao "Ovaj mali test me uvjerio da dajem svoju kcher u prave ruke
chestitam mladicu. Dobro doshao u obitelj."

Pouka ove priche je:


"Uvijek drzite svoje kondome u automobilu."





Če - Loo

- 11:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


The WeatherPixie