Jedna jaaako zatreskana cura!! (weee),,,
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

O blogeku i meni

ovaj blog je prvenstveno napravljen da mogui komentirati...i da ljudi...ma nije bitno....samo pišem u praznodead



malo o meni...

ime:Karla
nadimak:neću ih govorit (da se ne osramotim)
naj frendica:saracerek(al tu su negde ona i dora)
naj frend:pa ima ih dosta...tu bi prije dela DOKS (hehe)
simpa:imam....
godine:....12
raz:6.c 4ever &now
bavim se: ninjutsuom i kickboxingom
voli:svoje frendove, jednog dečka, sve male i velike peseke.
finu klopu(hehe)...i još previše toga kao npr....čokolino...slušat kak se Luca svađa s dečkima...(to trebat čut)
mrzim:umišljenje cure, dvolične osobe, kad se dorica ponaša ko da je pala s marsa...i kad se jedna cura iz raz. smije na silu i spreserava.....suzanu koja me nervira do bola i itd....imam mana ko i ostali al to je normalono (bar meni)...blabla

Linkovi

URL=http://www.dnevnik.hr]Dnevnik.hr[/URL]
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

dalijicathumbup
Sarichin blog cool blogek posjetite moja best frendica...kiss
LuCiN blog supač blog kommajte ju!!!xDnaughty
TU KLIKNI, Lenin blog treba joj komića pa...komaj!!!rofl
Idica...fancy blog!!yes

Sugar is sweet
the sky is blue
i have something to say
and that is
I LOVE YOU


moja mala abeceda

A-ati moj preminuli pesek šmjccrycry
B-bedževi obožavam ih thumbup..ima mog naj boljeg peseka BUBAČA!!!
C-comentari stalno ih ostavljam i gledam svoje nove lud
Č-čokolada-luda za njomnjami
Ć-ćuko, mrzim kad to neko veli peseku burninmad
D-doroty moja supač frendicarofl
ĐŽ-đžip, pa nikad nisam bila luda za njim ali....bang
E-ekumanizam jbn-o pitanje iz neko ispita....
F-fora mrzim kad ih repa izmišljaburninmad
G-guba totalno aut iz mog riječnikamad
H-hlače puuuno draže nego i naj ljepši šos na svijetu
I-ida ponekad me nervira...al kaj mene ne nerviralaze
J-janko fora mali tipac iz mog raz.
K-karla moje pretty ime hehe...
L-luca več puno napisano o njoj...ona je fkt fora
LJ-LJUBAVnebi mogla bez njecerek
M-prvo slovo mog simpe...:kiss...MSN obožavam ga!!
N-nautilus suuuuper sviraju treba ih čut!!!smijeh
NJ- njonja...najgluplji izraz koji sam ikad čula (čula na dočeku nove u zbk-u)....
O-omg ponekad se pojavljuje u mom riječniku
P-ponekad redim stvari koje nebi trebalalud
R-riba ma obožavam ju!!njami
S-sars moja best frendica...sretan
Š-štuka.riba mislim da ju još nikad nisam jelazijev
T-tata moj trener, moj uzor...moj mučitelj....zujo
U-ulizivanje e to mrzim do bola i beskraja!!!grrrr...blabla
V-vampir..ja mislim da ne postoji
Z-znanje vrlo potrebno..(nažalost)...
Ž-žumberak tam je prekrasnodead

ponedjeljak, 04.02.2008.

BEZ NASLOVA

A kao što vam i piše nemam inspiracije da pišem bilo što....Sutra buju maškare, a naš razred bu se osramotil do bola...a mi bumo neke najjadnije u cijeloj školirolleyes
a ovih proteklih dana mi se nije desilo niš ljepo....no....mojeg je peseka ATIA auto zgazilcry...tak mi ga je žal....no nem sad neblogu opisivala moje grzne trenutke nego kao što bi Ivo Sanader rekao IDEMO DALJE!! bang....a sa sarom se zadnje dane baš i ne slažem...to nam i piše u horoskopurolleyes.....A za ivančicu smo danasa u školi pripremilli poseban doček laze...tkz.jer kad ona dolazi u školu to treba zapisati..te ima više doma nek u školi...Veli mami da je bolesna i da nema temperaturu i mama sve povjeruje....
e Luca se siječas onog tako sam usamljena tako usamljena ja nemam....ma ne obračajte pažnju to je bil naprolazni hir...hehe....Sutra ja i dora idemo po kućama yes...Obije bumo "lopovice"-moj izraz, Repa postaje sve glu.... i glu.... i stalno dosađuje i visi oko sare a ona njega ne šljivi ni pol %...rofl ....onda ...... se ponaša ko glupa krava kad ona to i je (namjerno ju nisam imenovala)...S Josipom sam se počela sve više družit..a i ide mi polako na živce kaj ju dečki stalno tučeju...kak mi i piše na msn-u LIVING ON A PRAYER.....my life is suck and my love is like that (to je inače trebalo pisat al sam dela ...)....I sve one koje nisam spomenula u postu nisam spomenunla jer sam valjda imala razlog il sam zaboravila tak da.....



| komentari (69) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.