< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
da|||ne...

Opis bloga

sve sto postoji u zivotu a to su bol,patnja....

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com


četvrtak, 24.04.2008.

ej pozz. ljudi ..evo mene da vam se malo javimnakon duzeg vremena,,,,neda mi se pisati blog jer mi niko ne doalzi..heh mislim dolazi ali vam se neda komentirat.mislim ono ljudi razgibavajte prstice,,heh,,evo da vam malo veli u skoli je tak tak ali ide nekak a ljubav je super za sad..imam decka vec 8 mjeseci i moigu reci da mi nist ne fali,,nadam se da vi uzivate..pa idem ja polako jer stvarno nemam o cemu pisati..pozz sve koji mi komentirate i sve koje poznam,.nebudem nabrojavala jer ih ima previse..pa pozzz wavewavecerekcerekfinowavecerek



Ti si moja ljubav godinama

varao si i griješio,a ja bila dama.

Tako dan po dan,rekoh sad je dosta

vratiću ti pa nek` ti je moja ljubav prosta.

Tako dan po dan,umiriću sebe

al` ne vredi,shvatila sam

ne mogu bez tebe.

Ti si moja ljubav za vremena sva

nisi ti anđeo,a nisam ni ja

šta je bilo,bilo,nije me sramota

ti si ljubav mog života.

Tako dan po dan,rekoh sada idi

neću dati da se u mom oku suza vidi

tako dan po dan,biće bolje svima

al` ne vredi samo s tobom život smisla ima.

Ti si moja ljubav za vremena sva.....