< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
da|||ne...

Opis bloga

sve sto postoji u zivotu a to su bol,patnja....

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com


srijeda, 21.11.2007.

ej ljudi...kaj ima..evo mene opet..100 komentara proslo i ja pisem novi post...naughtynaughty a jesam zlobna...burninmadburninmad znam ali jebiga sta ces..takav je zivot...nema u zivotu mislosti..ako nekaj hoces moras se boriti za to,...ovak posto neznam kaj bi pisala..
bum malo pisala kak je bilo u subotu..
ovak da pocnem..festalo se kod frenda...i sve je bilo super..
dok se neki nisu napili,,
a to je bilo sranja jer ja nisam pila pa sad ti pazi na njih 10..nutnut
skoro sam pukla...ali ok..
onda sam otisla malo do majestika...
pa natrag i tak mi je prosla vecer..
a prvo kad sam dosla doma bilo je to da sam se hitila odma u krevet..
lol...beljbelj i tak..
kak ste vi kak zivot??ljubav..
meni je sve u kurcu ali nije bed...party
idem ja polako pa se cujemo poz-.--
pozdravljam dany,bolteka,i sve koji mi komentirate blog..
sorry ljudi ali fakat mi se neda nabrajati..
pozzz partypartypartyfinofinosmokinsmokin


evo malo pjesmica...cerekcerek

Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice, zbog tebe mi suze klize niz lice...Sada znam što je ljubav, zašto srce boli...BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!

EVO JEDNA PJESMA POSVECENA DANY...

Prijateljice moja!
Kada budeš ovo čitala,
Ja ću već spavati.
Ali ne snom kakvim običavaju spavati
Umorni ljudi i umorne im duše.

Spavat ću,prijateljice moja...
Dubokim snom.
Kakvim svi moraju usnuti.
Spavat ću...
Snom koji ruši sve jave...
Snom koji oduzima sve što bilo je,
I ruši sve što nekada sagrađeno bilo je.

Usnut ću, prijateljice moja.
No ti me se nekada spomeni,
U pjesmi ili kojoj dobroj riječi
Jer uspomene su sve što sada ostalo je.

Čuvaj ih, prijateljice moja...
Čuvaj ih,do sljedećega puta,
Jer srest ćemo se mi.

I ne ljuti se što pjesma imena nema,
To zaista bitno nije...
Negdje duboko u meni,
Tvoje ime ispisano je...

Ja ću te čekati u krilu noći.
Obasjat ću tvoj put.
I pričat ću anđelima najljepše priče o tebi...
Pazit ću te, prijateljice moja...
Jer sve što ostaje mi sada,
Jest da ti kažem...
Zbogom..

Ljudi...
Uzeli su mi ljubav...
Oduzeli sne...
Zato pišem pjesme...
Njih mi nitko dirati neće...
One će mi čuvati uspomene,
Poneke djevojačke sne...
Sretne dane,
Zaljubljene sate...
Sve nove godine...
Svaki poljubac...
Možda i rastanak...
Svaku izrečenu riječ...
Otpjevane pjesme...

Sve će proći,
Pjesme će ostati...
I ja ću otići,
Slova će i dalje biti napisana
I preko njih ću govoriti!

Image Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com