< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (10)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Pa sta da vam kazem, eto to je moj blog!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

halloween:


Get your Halloween clock



maca i psić
vidite da prijateljstvo stvara čudathumbup....
Image Hosted by ImageShack.us

o meni:

IME: aleksandra
NADIMAK:aleksthumbup
PREZIME:........
DATUM ROĐENJA:0y.0x.94
HOBI:atletika i jos puno toga...
VOLIM...:simpatiju,svoj raz7b,adrenalinu,zabavu i pjevanjepjeva
NE VOLIM...:špinat,ljude koji tračaju i one koji lažulaze,sladoled
KAD BUDEM BILA VELIKA BIT ĆU...: nemam pojma,ili odvjetnica ili doktorica ili jos puno toga...

srijeda, 27.06.2007.

napokon SUMMER!!!

Evo mene opet,napakon je i skola gotovathumbup. Ah sta da vam kazem,neki su na moru i ne obaziru se ne kompjuter a drugi su po cjele dane na internetuzijev….
Vruće jeburninmad….bilo je kod nas u Puli 35 stupnjevaburninmad…a tek u zagrebu,bas me zanima koliko????Meni je pre vruće,pa zelja za na more nestane i tako visim s frendicama na ulici i bar se zabavljamodead… Brzo idem u italiju,na deset dana,to nam skola placa,mi idemo tamo negdje bogu iza nogu na planine a drugi (taljani )dolaze tu kod nas na more pa tako imamo neku vrstu promjena ucenika,ja sam zapravo iz taljanske skole…uzas…ma nije bas al mi je taljanski jezik vec dojadio a pri tome sta tamo na izletu necemo smjet pricat hrvatski za da ko fol dokazemo da smo iz taljanskih skolaheadbangheadbang…bla bla
Ma se sjecate one retardirane mie o kome sve tipice iz mog razreda pisu…necete mi vjerovati ali ja cu junamcor morat trpit 10 dana jer sam s njom u sobi…ako me pitate zasto, jednostavno jer su me frendice na neki nacin „odje**le“,ah one i taj zabludni pubertetludlud……
Sad se tu przim,i neznam sta da vam pricam,moram vjezbat klavir jer mi je uskoro ispit a ako padne mozda i ne idem na taj izlet u italiju(hvala bogu,onda barem necu morati trpiti miu!),jer je popravni na dan kad mi krecemo,za jedno 15 dana, tako da idem ja onda vjezbat sonatinu,ljestvicu,baha,valcer i etidu,a jebes takav je zivotrolleyes……
BY DO SLJEDECEG POSTA!!!!!!!mahwave



| CoMmEnTaRiChI (8) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.