:::::::....MrKi....:::::::

petak, 07.04.2006.

EvO MaLo PjEsMa!!!!!!!

Rade Lackovic
Druze

Neka su joj srecne sve,
sve ove godine,
sve ove godine,
godine bez mene.
Neka su joj proste sve,
nevere od mene,
nevere od mene,
i lazi njene.

Ref:
Druze vina mi natoci
da pijane oci
kad je s drugim vide
da me slazu da je ne vide.

Svima cu da priznam to,
da sam je voleo,
da sa je voleo i prokleo.
Svima cu da priznam to,
na sve bi pristao,
na sve bi pristao,
da snjom sam ostao.

Ref:2x


Rade Lackovic
Carobna zeno

Svaka me tuga
jos seti na tebe
svaka bi druga
htela me kraj sebe

A ti si takva
za mene ne hajes
ti me ne poznajes
(2x)

Ref. 2x
Carobna zeno
ko ti jednom ljubav da
na kolena bacis
dovedes ga ti do dna

Carobna zeno
dal' si ikad volela
ako si svakog
ko mene za dan prebolela

S tobom sam hteo
da pocnem da zivim
dusu kraj tebe
zauvek da smirim

A ti me onda
ostavi bez reci
porazu moj najveci
(2x)

Ref. 4x


Rade Lackovic
Lose sam rame za plakanje

Sta ces o meni milsiti sutra
briga me za to
Ti i ja nismo sa istog puta
nismo odavno
Ti i ja nismo sa istog puta
nismo odavno

Lose sam rame za plakanje
i pogresna karta u ruci
Za tvoju izdaju malo je kajanje
nekoga drugog na suze navuci

Sta sam sve tebi prastao nekad
sjecas li se ti
Ti hvala nikad rekla mi nisi
sta sad htjela bi
Ti hvala nikad rekla mi nisi
sta sad htjela bi



Rade Lackovic
Zatvorite vrata od kafane

Zatvorite vrata od kafane
ne pustajte nikoga iz nje

Zatvorite vrata od kafane
ne pustajte nikoga iz nje
kad sam s vama manje bole rane
jedna zena kriva je za sve
s vama kad sam manje bole rane
zena jedna odnela mi sve

Tugu mi narucila
kada je odlucila
da mi tako presudi
na kafanu osudi

Zatvorite vrata od kafane
preko noci ostao sam sam
na moj racun pijte dok ne svane
sto je zalim samo ja to znam


Aca Lukas
Nisam preziveo

Nedelja 28. avgust
petnaest casova i trideset minuta
vreme u gradu suncano i toplo
saobracaj gust i otezan
ekipa radia Ljubav
zeli vam prijatan dan

Naocare crne u dzepu beli cvet
i oprostajno pismo znam ga napamet
u obe ruke svece u oku suza sja
neko mi je umro taj neko sam ja

Ref.
Nisam preziveo neverstvo tvoje
da neko ima ono sto je moje
o zar se tvoje telo
dira tudjim rukama

Nisam preziveo to sto si lepa
jos lepsa nego sto si samnom bila
o zar se tvoje usne
ljube tudjim usnama

Umro sam za tobom
umro sam, ti nisi
za mnom plakala

A oko mene ima hiljadu razloga
da opet budem ziv i budem veseo
devojke u haljinama crvenim setaju
i ptice pevaju meni svi smetaju

Venac od lovora bacam niz reku
za ljubav najvecu u ovom veku
o zar se tvoje telo
dira tudjim rukama

Nisam preziveo to sto si lepa
jos lepsa nego sto si samnom bila
o zar se tvoje usne
ljube tudjim usnama

Umro sam za tobom
umro sam, ti nisi
za mnom plakala

A oko mene ima hiljadu razloga
da opet budem ziv i budem veseo
devojke u haljinama crvenim setaju
i ptice pevaju meni svi smetaju

Meni svi smetaju

Meni svi smetaju



ovaj tekst je za neku curu iz mog raz!!!!
wave




Osman Hadzic
Titanik

Tebi koja uzela si sve
ovu pjesmu poklanjam
ove rijeci poslednje

Tebi da me ne zaboravis
kad te srce zaboli
moju bol da osjetis
kada i ti ko ja tebe
nekog ludo zavolis

Ref. 2x
Kao Titanik, kao Titanik
ja sam potonuo jer sam tebi srce dao
kao Titanik sad na dno sam pao
jer sam santi leda vjerovao

Tebi u cijem srcu ne kucam
u cijem oku gubim sjaj
tebi pjevat cu za kraj


Osman Hadzic
Ti mene ne volis

Ja tebe volim, volim ko boga
al srece nemam, nemam zbog toga
jer ti mene, ti mene ne volis

Od ove tuge lijeka mi nema
puklo bi srce i da je stijena
jer ti mene, ti mene ne volis

Ref. 2x
Odem li uvenut cu
ostanem li poludjet cu
al sve mi je jedno
zbog tebe svejedno umrijet cu

Zbog tebe letim, zbog tebe padam
i ne znam cemu jos da se nadam
jer ti mene, ti mene ne volis

Srece mi nema pod nebom sivim
u svijetu bola strah me da zivim
jer ti mene, ti mene ne volis

Ref. 2x


Sejo Kalac
Ala, ala

Usne su ti hladne, pogled odbija
kad si sa mnom kao da si nicija
nisi vise ona sto me voljela
nisi vise ona sto me ljubila

Ref. 2x
Ala, ala, ala to ne valja
sve si meni ti dalja i dalja
ala, ala, ala to ne ide
da zbog tebe pijanog me vide

Uvijek kad te trazim nedostupna si
uzrok moje tuge postala si ti
nisi vise ona sto me voljela
nisi vise ona sto me ljubila

Ref. 2x



evo malo ekipo koja slusa narodnjake nek malo pjevaju!!!!!



uzivaj te!!!!

07.04.2006. u 23:36 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

uzivajte
st patrick's day 2006

saint patrick's day

Linkovi

smanjivanje fotka!!!
stranica moje skole!!!
tekstovi narodnjaci
clubdjteam

st patrick's day images

ime:Admir
prezime:..
datum:13.11.90
grad:pula!!
kvart:stoja!!(GS)
hobi:miksanje muzike,fotkanje,rukomet
slušam:tehno,rap,pop,rnb,narodne....
ljubav:slobodan!!!!
skola:fotograf
osnovna:stoja
msn:mc-street-king@hotmail.com
e-mail:dj-mrki15@net.hr
horoskop:blog layouts

blog layouts


navijam za dinamo,mrk arenu
st patrick's day 2006