< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 10.04.2008.

Nothing special....

Ja ne volim svoju profu iz hrvatskog. Mislim, žena je zakon, zeza se i sve, ali ima neke ubitačne savijete oko pisanja eseja. I ubitačne metode ocjenjivanja istog. Znam da post nije esej (pogotovo ne moj post), ali sad jebemu nikak nemrem počet pisat taj post. Esej, naime, nesmije počinjat zamjenicom, pridjevom, glagolom, prilogom, brojem...PA ČIME DA POČNEM?! I tak tu gledam u ekran i smišljam neku smislenu rečenicu kojom bi mogla započet post, ali mi niš ne pada na pamet. Mislim, niš pametnog.

Kad smo već kod eseja, u srijedu su svi učenici RH u točno 8 sati ujutro počeli pisati eseje iz hrvatskog. Naravno, u učionicama je vladao mir, red i disciplina. Esej je trebao sadržavati 600-800 riječi. Nakon sat i pol ja sam imala 150-200 riječi. U isto vrijeme cura ispred mene imala je 759 riječi. Prvo sam mislila da me prca. Ali kad se počela žaliti da još nije rekla sve kaj je mislia, shvatila sam da je ozbiljna. Ta cura zasigurno puno misli. I sad, esej se piše do 11, a već je pola 10, a ja imam 200 riječi. A rekla sam sve kaj sam mislila reć. I kaj sad? I sad serem. Tema je bila beskičmenjaštvo i dodvoravanje i smislu vlastitog probitka, a ja počenm pisati o Maslowljevoj hijerarhiji potreba, o Leibnitzovoj filozofiji svijeta, o tome kako dodvoravanjem gubiš dostojanstvo (to sam napisala 5-6 puta, nek vide da ja to stvarno mislim!), htjela sam pisat i o Marxu i komunizmu, ali možda bi to ipak bilo previše...čak i za mene...i za jadne ljude koji će to morat čitat....

Samo i jedino na Shishinom blogu imate priliku vidjeti reklame u produkciji 3.F razreda iz Lucijanke....

a sad da vam objasnim o čemu se radi....
Za maškare smo se htjeli maskirati kao razred, a kao masku smo odabrali hrvatski sabor i predizborne kampanje...pa evo, reklame iz HDZ-ove kampanje:



Naravno, tu je i SDP....i predizborna kampanja, a tako i reklame :



Za sve čitatelje mog bloga (kojih ima tako puuno ;) ) i koji neznaju tko su ti efkači, evo...upoznajte nas!!!



Usljedećem postu možete očekivati greške sa snimanja ovih reklama :)..i nove provale :)
Evo, HVALA vam na strpljenju :):)



I NA KRAJU:

SVAKA SLIČNOST SA STVARNIM OSOBAMA I DOGAĐAJIMA SASVIM JE SLUČAJNA.
REKLAME SU KORIŠTENE SAMO I JEDINO U SVRHU ISMIJAVANJA EKIPE KOJA SJEDI U SABORU I LISTA NOVINE ZA VRIJEME SJEDNICA.

Veeeliki pozdrav od Šiš ;), ljudi...pisala bi ja još, ali jbg, trenutno nemam inspiracije...čeka vas bolji post ovih dana...uživajte....

|Komentiraj 11| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.