< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 21.12.2007.

Um caruje, snaga dobro dođe

Ne, ne vidite krivo. Fakat imam novi post. Da, danas je zadnji dan škole i dok se moj razred opija party ja sjedim doma. Prehlađena. Burki mi je otišao van, starci su se zaljepili za televizor, a moj mali bratić je ispravno zaključio da me nije dugo vidio (od jučer), pa je malo svratio. Ipak sam doma. Prehlađena. I kak je slavim svoj uspjeh? (4,6 ljudi!thumbup) Sjedim doma kraj kamina s bratićem i čitam mu Ružno pače. I dalje me fascinira ta živinica. Kak ekipa nije skužila da je on labud? Mislim, čovjek se često zabuni kad gleda malo pače i malog labuda. Ko kad gledaš malog crnca i bijelca. Uopće ne kužiš razliku.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Te dječje priče me uistinu fasciniraju. Uzmimo naprimjer Pepeljugu. Totalno neuvjerljiva priča. Kao prvo, vile ne postoje. Ako bi postojale vjerojatno bi pepeljugu obukle u Prada ili Versace haljinu i Gucci ili Prada cipele, a ne u šugavu haljinu proširenu na bokovima. Pepeljuga izgleda ko da je trudna. Kao drugo, ne postoje likovi opisani u bajkama, pa tako ni princ u toj bajci. Mislim, lik si priređuje bal da upozna si neku ženu. Kako jadno. Papučar. Kao treće, nijedan lik nebi trčao za nekom ženom koju poznaje sat vremena. Vjerojatno bi se već za 15 min bario s drugom. Ako pak zaključi da su sve preostale žene gabori, možda bi i potrčao, ali ziher nebi tražio ženu po nekoj cipelici, jer žena ZASIGURNO NEBI izgubila Prada ili Gucci cipelu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zaključak se nameće sam od sebe: ja sam frustrirana. Gledajte ljudi, fakat mi je žao kaj nisam došla, ali fakat mi je loše. Znam da bi vi mene htjeli vidjet pijanu (opet) kak govorim i radim gluposti, ali ...cry niš od toga...bar ne danas... Ali dobro, nije baš da NIŠTA ne pijem. Dosad sam popila već oko 4 litre čaja. BEZ RUMA. Nemam glasa. To ste i danas u školi primjetili. I NIJE bilo smiješno Rapp kad ste me prcali u zdraf mozak. I nije bilo smiješno Nina i Šepy kad je B**** došao do našeg stola. I nije bilo smiješno Lukač i Kiki kad ste vas 20 složno počeli me zezat, a ja nisam mogla ni pisnut. DOSLOVNO. I NE SVOJEVOLJNO. ŠMRRRC. Da uglavnom. Baš se vidi da mi je dosadno, jelda? Pišem gluposti. A vjerojatno imam i temperaturu. No dobro. Da...što se sve izdogađalo od zadnjeg posta?
-vratila sam se iz Njemačke (bili je prepreprepredobro. Zakon cura, zakon starci. Pijani lik vozi nas 4 po mokroj cesti 170 na sat. I još se potukao ispred diska prije toga. Nekolicina Rusa nam upadne u sobu na house partyju i ja se svađam s njima oko votke. Na njemačkom, naravno. Bilo smo na zasjedanju europskog parlamenta u Strassbourgu. Bili smo i u nekom dvorcu u tom gradu, Rastattu, (gdje smo išli u školu, slika dvorca tu dolje), oblačili smo one velike stare haljine. Krinoline i perike & co.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-doznala sam što to Nijemci misle o nama (95% njih milsi da smo još u Jugoslaviji, pitali su kojom se stranom ceste u Hrvatskoj vozi, da li mi u Hrvatskoj imamo struje, da li Zagreb ima više od 10 000 stanovnika, da li je Hrvatska otočna država, da li mi u Zagrebu imamo McDonalds i velike shopping centre. Međutim, nije ih sram što neznaju što je Europska unija i koju funkciju ima europski parlament. Također misle da je Angela Merkel predsjednica države. E da, školski sustav im je sranje. Oni u drugom srednje uče potenciranje i elektrolizu. Btw, mi smo to učili u 7. razredu. Da ne govorim da smo raspravljali s njima što je perfekt a što preterit te kada korisitmo ALS,a kada WENN. Oni to narano neznaju.)

Image Hosted by ImageShack.us


-9.12.-MOJ ROĐENDAN!!!! Hrpa darova!! Hvala mom cvjetnom društvu sretan za prezakon fancy torbu i stoki dečkima za majicu DEGENERICSSON (što naravno ne shvaćam osobno), STOCK (koji ste mi popili), bedža HELLO, MY NAME IS BITCH! (što također ne shvaćam osobno), te otvarača sa pivu u obliku muškog spolnog organa na kojem je gola žena. Dobila sam i čestitku. OD SRCA VAM FALA! VOLIM VAAAS sretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-koncert od Hladnog piva u Domu sportova 14.12.-BILO JE PREZAKON

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-prosjek 4,6 (4 iz fizike, 5 iz hrvatskog!! im sooo proud!!!)

-prehlada - najnoviji događaj- bole me pluća i imam oči ko angora zec (bijeli zec sa crvenim očima)

što se događalo u razredu proteklih dana....

Gulanica odgovara geografiju
Lik iz geografije: Ajde, koja je zadnja država ušla u EU?
Gulanica: Pruska
(Lukač joj je šapta RUSIJA, a Rapp Turska, pa se ona jadna nije mogla odlučit kaj će reć...rofl)

Gorički odgovara
Lik iz georafije: Ajde, reci nešto za 2
Gorički: Italija se dijeli na Sjevernu, Srednju i Južnu

Lik iz geografije: koje je važno primorje Italije?
Lukač: Azurna obala

Lik iz geografije: koja je obala Francuske nerazvijena?
Pepa: ona na Tihom oceanu

Keti: Ljudi, onda na maturalac idemo u Ljoret!
Rapp: A šta si ti Aljbanac bre?

Žena iz matematike(rješava zadatak na ploču): I što ćete sad naraviti?
Lukač(tiho): kvadrirati...
Žena iz matematike: sigurno ne kvadrirati !

Rapp: profesorice, imamo bogalja u razredu!
(misli na Štefa koji je nedavno operirao stopalo)

Lik iz glazbenog(Šepi): Draženka, što je koncert?
Šepa: skladba za solo orkestar
(da, da Šepy...Kaj te nije Bobby naučio da se orkestar ne sastoji od 1 čovjeka?)

Gorički: ma vozački vam je pljuga ak imate takvog insturktora. Moj brat je imamo takvog instukto9ra da nije niš radio, on mu je pušio u autu...
(htjela je reć da je instruktor pljugao CIGARETE dok je ovaj vozio, ali svejedno Jelena...pazi kak se izražavaš wink)

Lik iz geografije: Ajde, Juričev, kaj znaš, do kud si učila?
Jura: do Kanade
Lik iz geografije: koji je najstariji dio Kanade?
Jura: do Kanade

Lik i geografije si popravlja kosu, i kaže Gulanica
Gulanica: profesore, jel vam to perika?
(lik se fakat naljutio i počeo dijelit sulje)

Rapp(na roditeljskom): Isuse Šiš, pa tu je sve puno ćelavaca. Same skinjare!! moram zbegat

Rapp: a šta ga serete više!!!
Raska: RAPP!!!! TAK SE POD MOJIM SATOM NEBUDEŠ RAZGOVARAO!!!!!

Raska:...i u petak je božićni koncert u školi...
Rapp: a ko će bre da peva? ISPRIČAVAM SE PROFESORICE!!!!

Pehi M nema u školi
Žac: nema Martininog ega, lakše se diše

Gulanica: Rapp, baci loknu da se igramooo, igramooo, igramooo....ajd u kupus!!!

BOLESNICA(sretan): Rapp, baci kupus da se igramooo, igramooo, igramooo

jedna cura se trese od hladnoće
profesor XD: šta se treseš, nije ti valjda hladno? šta te ne grije ljubav prema domovini, planinama,...

i za kraj: jedni, jedini i neponovljivi Gunsi

GUNS`N ROSES: PARADISE CITY



Veeeeliki pozdrav od Šiš ;)






|Komentiraj 48| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.