< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 10.09.2007.

pozdrav od Šiš...uživajte u novom (ne)radnom tjednu... :)

Hmda...Kakvo je trenutno stanje u razredu? Čudno. Prazno. Drugačije. Tiho. Tiše nego inače...Točkica (žena iz fizike) se čak i čuje kak govori o magnetima...a to je čudno. Kožulja, Anića, Domića i Eduarda Buhina EDE više nema u našem razredu...Njih fakat ništa nije diralo...provalili bi sve isvašta u potpuno krivo (pravo) vrijeme...nama je teže, jer se više ne smijemo ko inače, ne maltretiramo profesore ko inače, ne zabavljamo se ko inače...Profesorima je lakše kaj su otišli jer sad konačno mogu predavat u miru, a nama je teže jer ih sad možemo/moramo slušat kak oni predaju...U MIRU...

Dobro, nisu samo njih četvorica bili 2.(3.)F, svi smo mi 3.F, svako na svoj način jedinstven i neponovljiv. Svako od nas daje "ono nešto" razredu i čini ga neponovljivim, najgorim na školi po ponašanju, a najboljem po zajebanciji, i naravno da sad kad 4 dijela starog razreda fale, naravno da nije isto. Mi koji smo ostali držimo se skupa i dalje i dajemo sve od sebe da nam svaki dan bude predobar i prelud...

Edo, Domić, Anić i Kožulj: držte se! nemojte ponovno sve sje... jer nemate baš toliko prilika na bacanje... Mi smo uz vas sretan A ti EDO daj se potrudi da te vidimo u 4. razredu!!!!!!!

VAŠ 3.F


dio atmosfere...:

žena iz njemačkog: Jelena, TAG je mu mu mu ....?
Gorički:???
žena iz njemačkog : muškog roda!!!

žena iz sociologije: a ko je blagajnik?
razred: Šiš!!
žena iz sociologije: i šta kaže blagajnik?
Štef: razred je u minusu...

žena iz sociologije(meni): ček, pa kak si ti i zamjenik predsjednika i blagajnik? i imaš dva zamjenika blagajnika??
ja: pa ja sam često bolesna...

Maja nešto govori Juri, a ja joj stavljam slušalice od mp3a u uho
Jura(iznervirano): a daj čekaj, pa svako mi nešto gura!!!!

žena iz fizike(Juri): Jel prošao Sudac?
Jura: ja sam tu i ja sam Lucija
žena iz fizike: Jel prošao Sudac?
razred: koji Sudac?? pa samo je Lucija Sudac!!
žena iz fizike: pa Zlatko!
razred: pa koji Zlatko????
Jura:a, moj brat! Nije Zlatko nego je Luka i on je na faksu...

žena iz fizkie: dobro, ajmo mi ponovit sve, kak se ono kaže na engleskom...Repetitio est mater studiorum ...(to je btw LATINSKI, ali nije bed...)

Rapp(Lukaču): Lukač daj pusti bradu i kosu pa da plašimo prvašice..

žena iz matematike(Rappu): koliko ti je ispalo?
Rapp: 5,6
žena iz matematike: nije baš...
Rapp: profesorice, ko je fulo, ja ili vi?!?!

žena iz matematike(prozove Matea, mateo nezna): Dečki, nemojte pit kad vam škodi!!

žena iz matematike(Srebotu): pa kakav si ti to kavalir, ne obrišeš ploču, nego čekaš da ona obriše?!
Srebot: pa ja sam htio ali je ona doletila...

žena iz matematike(dan poslije, Mateo opet nezna): Mateo, ti si i jučer navečer bio na pivi?!

raska: ma znate, iz kemije vam je prvo bio jedna kandidat za profesora, znate, bio je...poseban..
raska: došao je u rozoj košulji, a bio je muško...ako je bio ,usško...
(pokušava reć da je lik bio gay)

žena iz hrvatskog: kako se zvala žena koja je davala mecenastvo kod nas? Ana...?
Šepy: Karenjina
žena iz hrvatskog: ....Katarina Zrinski

Jura(meni): Jelena, meni se vid pogoršao, ja niš ne vidim...!!!
Ja: Jura btw još ti niš ne piše na ploči...

raska: Srb, čini mi se da ćeš ti morat preć u grupu za početni engleski...jeli to u redu?
Gorički(šapće): daj Srb dođi, kod nas ti se niš ne radi...

Raska(upisuje podatke u imenik): nitko od vas nije mijenjao adresu ?
Netko: ili roditelje?
Rapp: nisam uspio…..

Raska: svi oni koji putuju do škole nek se jave ravnateljici, imate pravo na neke pokaze da nemorate plaćat kartu…
Netko: a tko to plaća?
Rapp: malo općina, malo škola, malo starci…..malo pereš prozore….

Raska: ja neznam, na maturalcu mi morate bit dobri, da nebi slučajno bilo da mi se šećete prko neoći po drugim hotelima…
Rapp: pa profesorice, ujutro prije doručka nas prebrojite, zovete murju ak treba, i to je to…

Beranekica: profesorice, znate da mala djeca u Gani rade već od svoje 4.-5. godine?
Žena iz xxx: ma to je taj američki sustav…

Raska: znači, kemijske elemente koji su u čovjeku nalazimo i na drugima planetima, suncima…

Raska: od sljedećeg sata da ste svi donjeli knjige!! Predobra je knjiga da ju nebi koristili!!!

Žena iz hrvatskog(Srebotu): što je to aristokratski moral?
Srebot:???
Žena iz hrvatskog: pa daj razmišljaj….aristokracija, znači nije neka seljačina koja se nakon ručka podrigne

Žena iz hrvatskog: tko je vladao Tebom prije Edipa?
Jopa: njegov ćaća

Rapp: Šiš, daj mene i Lukača zapiši za tablice iz matematike
Lukač: a kolko to košta?
Ja: 15 kn
Lukač: ma neću ja to, to su mi tri kruha
(Lukač se zajebava….)

Jopa: Sanja jesi ti šugava?
(htjela je reć gadljiva)

Profesore, nema nekih….
Lik iz njemačkog: nema veze, javit će se koga nema

Lik iz njemačkog: znači vi pržite cd-e…pa i ja pržim tu i tamo…
Netko: E sad vas možemo prijavit i dobit 1000 kuna
Lik iz njemačkog: ajde probaj!!!

Evo, to bi bilo sve, držite se ljudi u novom (ne)radnom tjednu….

E, za kraj….jedna predobra pjesma koju POKUŠAVAM odsvirati kak spada…oni naj(ne)sretniji će me imati priliku i slušati…

LED ZEPPELIN: STAIRWAY TO HEAVEN



Veliki pozdrav od Šiš ;)

|Komentiraj 29| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.