< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 06.06.2007.

Odkad mi se blog sastoji od provala više nitko i ne očekuje od mene da napišem nešto pametno i dubokoumno...nije da su to ikad očekivali, ali opet...Baš mi dođe da napišem nešto pametno...Ali, kao što vidite, brzo me i prođe, so dont worry ;)
Ali opet kad gledaš...ma odkad sam otkrila svoj skriveni talent na izletu (2.F, znate o čem govorim...) nitko me ne shvaća ozbiljno...šmrc...šmrc...šmrk ;) a kaj ćeš...takva su vremena, ova mladež nikog ne poštuje, mislim, strašno.

Ako ovih dana pogledate kroz prozor, primjetit ćete da kolone buseva na kat prolaze vašim ulicama i gradom. Ako nazovete upšravu Sheratona, Palacea ili Westina reći će vam da su sve sobe popunjene. Dolaze (i došli su) ljudi iz svih krajeva Hrvatske, pa i iz inozemstva (Bosna i Hercegovina, Crna Gora, ...) na jedinstveni kulturno-umjetnički događaj u Zagrebu. Ne, ne dolaze Peppersi, niti Coldplay, niti Blink...Ne...Svirat će jedan senzacionalan i nadasve dobar i zanimljiv bend.
Koji, pitate se? IRIS IMA LOŠ MIRIS.
Gdje,pitate se? U mojoj školi.
Kada, pitate se zasigurno? 21.6.
Kada, pitate se ponovno? U 19 h
Povodom čega, pitate se? Slavimo kraj školske godine...poslije koncerta slavlje se nastavlja u pušioni uz, naravno, Cedevitu i bezalkoholno Karlovačko.
Da dođemo, pitate se? odgovor je jednostavan: DA. (ako ne zbog navedenog benda, onda bar zbog onog benda koji nastupa iza IILM)

Dođite, dođite, čut ćete me kak sviram (a ovog puta i pjevam). Odsvirat ćemo 15-ak pjesama, a iza nas svira MANTRA (jedan predobar bend)
pa, zašto ne? doođiiite..... :)

A sada....neponovljivi 2.F i ovog vas tjedna nasmijava u novim epizodama:

Žena iz psihologije(ispituje Edu): Što je to osjetna adaptacija?
Edo: pa to je ono...npr. miris, kad se makne, mi ga još uvijek osijećamo
Žena iz psihologije: Ajd, objasni na primjeru!
Edo: pa znači...imamo miris, i kad se makne, mi ga još uvijek osijećamo
Žena iz psihologije: znači, imaš parfem, recimo...
Rapp: Chanel 5

Žena iz psihologije: Gdje je centar za pamćenje?
Edo: ?!?
Žena iz psihologije: ajde, ja te sad ne pitam pitanje za 2, nego za 5
Domić: nije naviko
Žena iz psihologije: ajde, pa gdje te boli glava kad učiš?!
Edo:ne boli...

Ja crtam kućicu, Rapp: A jebemu pa šta je ovo bolan? ovaj zid moraš da u rikverc pomakneš !!

Žena iz hrvatskog: znači, kad negdje u starijoj hrvatskoj literaturi nađete riječ TRUDAN, to vam znači vrijedan, radan
Edo: pa da, dok zatrudniš, naradiš se

Žena iz kemije: ajde, pa to ste radili sa profesorom, tko mi zna to riješiti? Ana?
Ana: mene nije bilo tad....
(profesor nam je bio na zamjeni 3 mjeseca...)

lik iz geografije(pita Vale): Tipovi naselja u Hrvatskoj?
Vale: hm...samo malo....ovaj....
Lik iz geografije: Dečki, ajmo mi na cugu dok se ona sjeti

Lik iz geografije(šalje Gorički da mu kupi sendvič): Sa svim prilozima, veliki, evo ti novci.....I NEMOJ MI HRAČNUT UNUTRA!!!

ljudi kasne na sat 10 minuta i pokušavaju uć u razred
Žena iz povijest: nemožete ući, zapisat ću vas sve
Edo: a nemojte ih profesorice zapisat...
Žena iz povijesti: e baš hoću, pa to uvijek isti kasne!!!
Edo: nije istina, nekad i ja znam zakasnit...
Žena iz povijesti: ajmo, koga nema?
Edo: svi smo.
(a 10-ak ljudi fali...)

Amalia: Au!
Žena iz povijesti: što je bilo?
Amalia: lupila sam se u stolac!
Žena iz povijestI: pa što je ovo? ovi mi kasne, ti se lupiš u stolicu...
Edo: u stolac profesorice, da se lupila u stolicu nebi ju bolilo

Žena iz povijesti: ajmo Buhin, ponovi lekciju!
Žena iz povijesti: tko je utemeljitelj Isusovaca?
Edo: Isus
(Ignacije de Loyola, btw...)

Žena iz hrvatskog(ispituje Anića): kako se zove takva žena ? (govorili smo lektiri Suze sina razmetnoga)
Anić: sponzoruša
Žena iz hrvatskog: kurtizana

Raska: znači, na boru imamo stare i mlade čemprese
(mislila je češere)

Marija G: Isuse, imamo 20 negativnih iz zadaćnice iz latinskog
Edo: kaj mi obaramo neki rekord?
Marija G: pa dekači imaju 7 pozitivnih
Edo: moramo ih stić

žena iz njemačkog nema 2 gornja zuba
Anić: to ona ostavlja ispod jastuka da joj dođe zubić-vila

Žena iz hrvatskog(diktira): ...Osman sazivlje vijeće, pojavljuje se Dilamer...
Domić: Diler?
Žena iz hrvatskog:...koji je protiv popuštanja zahtjevima pobunjenika i predlaže da ih zatvore, Husein...
Domić: Sadam?
Žena iz hrvatskog:...je za popuštanje pobunjenicima i želi da se savjetnici predaju...
Domić: podaju?
itd...

glasajte na novoj anketi !!!
i komentirajte :)

I za kraj: pjesma koju ćemo svirat na koncertu ( i ja pjevam wave)
The Cranberries: Zombie

|Komentiraj 76| Printaj| #| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.