< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 23.04.2007.

New post has come...

Evo, novi post! Internet mi nije radio i fakat sam bila totalno izolirana od svijeta...to je fakat strašno...mislim, probajte vi izdržat tjedan dana bez msn-a, bloga, mailova...
I kaj je bilo novog? Pa...svashta i nishta... tjedan dana već idemo u školu, mučimo se...e pa ja još samo ovaj tjedan i onda 2 tjedna nema škole!!!! *za neupućene: dolazi cura iz Njemačke na razmjenu učenika, pa ju moram vodit malo po metropoli...pazi ovo: moramo tražit ostatke njemačke kulture u Zagrebu...e to će bit zanimljivo...možda čak nešto i napravimo...možda

Prošli tjedan je bio obilježen provalama gospode Buhina, Petrovića, Anića, Rappa, Lukača, Jope i drugih razrednih zvjerki, pa evo, da vam prenesem dio atmosfere:

žena iz engleskog se ošišala...
Pehar(meni i Maji): cura, treba izgleda ko punker!

žena iz hrvatskog(diktira): Znači ta nesloga...Edo, nesloga ti se piše zajedno

svi se deremo: profesorice...profesorice....!!!!
žena iz hrvatskog: nemojte me više zvat! ne želim više ćut riječ PROFESORICE!!!
Gorički: teta Iva?

žena iz biologije: Znači, po zubima vidimo čime se neka životinja hrani...!
Anić: Edo, daj da ti vidim zube!!

Edo(meni): E, da tebi neko usta zatvori rukama bi pričala!!!

žena iz biologije: Pa vi niste normalni,zašto ne slušate? pa ja nemam vremena za toliko gradivo, šta da školsku godinu preko ljeta produžim?!
Rapp: može, ja sam ionak tu

Edo: i pišanje je sranje kad puše vjetar...

žena iz biologije: koje su zmije konstiktori(guše ljude)?
Edo: udav....piton....Rapp...

žena iz biologije nacrta bubrege na ploču
Edo(meni): kaj mi sad ova tu krumpire crta....?

žena iz biologije priča o ovulacijama kod sisavaca
Edo: Rapp, koliko ti ovulacija imaš?
Rapp: pa izostalo mi je par ove godine...
(za neupućene, Rapp je muško)

žena iz biologije: znači, vrste sisavaca su: pravi sisavci, tobolčari, kljunaši...
Anić:.....školjkaši......

Edo: Koja je najbolja učenička psovka?
Ja:???
Edo: Dabogda ti mama prdnula na roditeljskom!!!

žena iz biologije: znači, kod dlake nemožemo znati dna, osim ako je dlaka isčupana s korijenom
Gorički: da, a kak onda ovi iz csi-a nađu dlaku i odmah znaju ko je
Jopa: pa zato što se žena borila... (pa joj je dlaka isčupana)

Edo(meni): kaj, bend ti se zove IRIS IMA LOŠ MIRIS?
Ja: da
Rapp(meni): a znaš ti koje je hrvatsko ime za IRIS?
Ja: perunika
Ja(Buhinu): evo, Edo, vidiš kak Rapp zna to, a ti neznaš?!
Edo: Rapp je gay

Edo: Klin se klinom, Židov plinom

žena iz matematike: znači imate glavnicu od tisuću kuna...
Edo(meni): jel se tisuću piše s dvije ili tri nule?

Ja (prcam Anića i Buhina): znači, vas dvoje ste zajedno?
Anić: pa da...kaj ti misliš da Edo slučajno hoda ko šestar?!

lik iz geografije: gdje kod nas nalazimo slične proizvode? jefitine, koje mi proizvodimo i šaljemo dalje?
Radoš: u "Sve po 12 kuna"
(točan odgovor: turbo limach)

i to bi bilo to...nadam se da ste upola uživali čitajući ovo, koliko ja pišući...to znači da sam ja uživala dva puta više

e da, i pjesmica za kraj:
Blink 182: Dammit

|Komentiraj 85| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.