< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 12.04.2007.

Hmda....kao i obično, prvo biseri:

Žena iz matematike: Danas ćemo učiti kamatni račun. Što su to kamate uopće?
Rapp: To je ono kaj čovjeka pokopa!!
I žena ga stera van. (?!)

Buhin(meni) : Kaj znači kad ti (zapravo treba ić žena) sjedi u dnevnoj na trosjedu?
Ja: ???
Buhin: Znači da je lanac predugačak...
(osvetila sam mu se za ovo rofl )

Žena iz latinskog: Ma znate, ja vam baš gledam za te buseve, idem u Napulj sad preko ljeta pa gledam kak mi je najjeftinije...
Rapp: pa najjeftinije vam je autostopom...

i jedan davni biser....

Žena iz hrvatskog: Zaššto je papa Celestin bio u predkrugu Danteovog pakla?
Ja: Zato jer nije bio kršten...
(ljudi lik je bio papa, mora bit kršten...)

ma bilo je još bisera, samo se nemogu sjetit...

PRAZNICI!!!!!
Koliko samo ih čekali a još malo pa su gotovi...koma...baš sam mislila kak ću češće pisat blog, ali evo na opće oduševljenje (i na oduševljenje gospodina Buhina) ipak nisam stigla...Zapravo, možda sam i stigla...ali...mi se nije dalo...
Baš sam razmišljala o svrhi bloga...mislim, to bi trebao bit moj dnevnik na internetu, kaj ne?! e ali nije... da, uglavnom...da ne duljim...
da... smijeh


e, da...pjesma...ovaj put Yellow od Coldplaya... za jednu meni jako dragu osobu cerek

|Komentiraj 74| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.