< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

A ono...kak da opišem...blog ko blog....zajebancija....

IMAM
-17(skoro) 18 godina
-najbolji razred na svijetu
-najbolju ekipu na svijetu
-bend

ŽIVIM
-u Zagrebu

VOLIM
-čokoladu
-članove moje family
-svoj razred
-svoju ekipu
-Axla Rosea
-Slasha
-MINUTU ŠUTNJE thumbup
-Guns`n roses
-Metallicu
-AC/DC
-Teslu
-CCR
-Hladno pivo
-Deep Purple
ImageChef.com - Create custom images

jelenas912@gmail.com

Koji profesor ima najbolje provale?
Zena iz hrvatskog
Lik iz geografije
Zena iz psihologije
Raska
Zena iz latinskog
Lik iz glazbenog
Zena iz matematike
Zena iz kemije
pollcode.com free polls




Tko ima najzesce provale?
Edo
Rapp
Jopa
Anic
netko drugi (navedi tko u komentarima)
pollcode.com free polls




Najbolji kucni ljubimac?
neka pticurina
pingvin
deva
nosorog
morski cucak
divokoza
konj
piton ili neki drugi gmaz
klokan
pollcode.com free polls








ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 31.03.2007.

Fakat_neznam :)

Još jedan tjedan je iza nas...Još jedan tjedan sam bliže ljetnim prazincima...Prošli tjedan je bio....ajme...koma....ma ko i obično...
danas sam bila na probi (sve smo bolji i bolji, imamo i koncert sljedeći mjesec, pa...DOĐITE thumbup !!! )

hm, da, biseri ovog tjedna :

nevermindwho crta na ploči koordinatni sustav bez strelica na pravcima
žena iz matematike: Pa ne crtaj parabolu na križu!!!

žena iz matematike: Tko od vas pije pivo?
Gorički: Rapp!!
Rapp: a fakat imaš jezičinu...
žena iz matematike: ajde Rapp, dođi riješiti zadatak sa pH od pive, to moraš znat ak piješ pivu
Rapp: profesorice, ja samo pijem...

Raska: Koje su ptice trkačice?
Lukač: Dodo!

ja čitam u knjižnici bonton (wtf?)
Jopa: Daj pojačaj! (želi zapravo reći da čitam malo glasnije da se možemo trgat)

žena iz engleskog: Kada i gdje još možemo upotrijebiti glagol SEE?
nevermindwho: I SEE dead people

ja pilim Buhina (sjedim s njim, to mi je dužnost) i on lijepo meni nacrta skalu :

...........+(smiren sam)..........+(ovdje bacam stolce).........+(ovdje te bacam kroz prozor)....+(ovdje sam u zatvoru zbog pokušaja ubojstva).......+ * (a ti si na skali na mjestu ove zvjezdice!!!)

međutim, ni to me nije spriječilo....(jelda, Buhin rofl ?)

i sad........jedna fakat prekrasna pjesma, meni jedna od najdražih (kad sam ju prvi put čula, skoro sam se rasplakala...možda je to bilo i zato što sam bila labilna taj dan :)....ma pjesma je stvarno predobra....enjoy!!! )

The Rolling Stones: Wild horses





|Komentiraj 124| Printaj| #| *|

subota, 24.03.2007.

Ma kakav naslov?

Prvo sam postove pisala svaki ili svaki drugi dan....sada postove pišem jednom tjedno....ako

Pa, odkud da počnem?
Neda mi se više pisat da je tjedan bio naporan (iako je bio), jer će takav bit i sljedeći, i onaj iza toga i tako dalje...
Uglavnom, rutina: Danas ujutro proba s bendom (bubnjar i vokal bolesni), i radili smo na svojoj pjesmi...Napravili smo tabove za bas, ritam i solo gitaru i sve prilično dobro zvuči, a imamo i tekst pjesme...dobro, dio teksta....Baš smo bili produktivni (ko i inače smijeh )

Evo da malo oraspoložim ekipu:
Biseri ovog tjedna


Raska na ploču nacrta dinosaura i kaže Buhin:"Kaj je ovo, Vučedolska golubica?!"

Rapp:"Bodove iz testa iz matematike mogu prebrojat na prste ako mi ih raznese bomba"

Raska: I probavni sustav završava...."
Jopa: "ČMAROM!!!"

Marija:"Profesorice, mogu na wc, ispala mi je leća..."
Jopa:" Jel možeš vrata pogodit....?"

Raska: "Znači, zmije otrovnice su: čegrtuša, poskok..."
Neimenovani: "...profa iz latinskog...."

Bilo je još toga, ali se ne sijećam....odsad sve zapisujem!! wink

I šećer na kraju...
znate da u svakom postu nastojim stavit neku super pjesmu sa you tubea...e pa ovaj put ću stavit pjesmu od Laufera i Zabranjenog pušenja, ali....u izvedbi benda IRIS IMA LOŠ MIRIS (mog benda), e pa, uživajte i komentirajte!!! :)


P.S.
Onaj ko je ovo snimao je loše snimao, a i mi smo malo zajeb*** početak..., btw ja sam ritam gitara iza pjevača :)




|Komentiraj 69| Printaj| #| *|

subota, 17.03.2007.

What shall I say.....?

Evo i mene....prije svega, hvala na komentarima, hvala kaj me čitate i stavljate među svoje linkove!fala, ljudi...

Pa, evo, kratak pregled svega...
Tjedan je bio naporan...uostalom, kao i svaki drugi...Niš posebno...samo štrebanje...i lektire...
E da, IRIS IMA LOŠ MIRIS (moj bend) imao je jučer svoj prvi koncert, zapravo, nastup...Svirali smo samo dvije pjesme (Budi moja voda i Možeš imat moje tijelo), ali smo to odsvirali najbolje do sad...Fakat smo bili iznenađeni....
Znači, naša prekrasna škola imala je jučer svoj rođendan, pa je za Dan škole bilo puno toga organizirano....turniri u nogometu, odbojci, pljuvanju u dalj s preponama, beli, bilo je i plesačica, pjevača, i na kraju svega bendovi, e pa među tim bendovima smo bili i mi...
U četvratak je kao bila generalna proba i svirali smo solidno...u petak smo još vježbali prije nastupa i bili smo fakat koma (hvala ljudima koji su bili tamo uz nas i govorili nam gdje smo fulali i kak da to popravimo, to su bili članovi drugog benda...ti ljudi su fakat dragi, fakat.....ma super ljudi...HVALA IVANI, MORENI, VAŠEM BUBNJARU, BASISTU I ONOM CRNOM S DUGOM KOSOM KOJI ME ZOVE MALA NADOBUDNA...HVALA VAM SVIMA!!!!) uglavnom....popeli smo se na stage....e mene je skoro šlagiralo i to nekoliko puta...jednostavno sam se počela trest, neka prokleta trema, i počnemo mi svirat....i ja negdje na pola pjesme UPĆE SKUŽIM da mi ZAPRAVO SVIRAMO...i.....odsvirali smo to fakat kak spada, najbolje do sad...
A tu je i moj ludi razred....fakat divni ljudi...fakat vam hvala...svima

2.F LUCIJANKE RULES!!!!!!!!!!!!!

HIM: WICKED GAME

|Komentiraj 64| Printaj| #| *|

petak, 09.03.2007.

STARIM...

Ljudi...ja starim...

Petak navečer je, a ja sam doma...neda mi se...ovo je bio naporan tjedan...zašto?

1. Test iz matematike
2. Test iz psihologije
3. Cervantes za lektiru
4. Odgovarala sam latinski
5. Raspored sati mi je općenito ne NENORMALAN nego NEMORALAN
6. Pogledaj prvih 5

Test iz matematike: svima nam dragi logaritmi (ne kužim) i eksponencijalna funkcija
Test iz psihologije: funkcije pojedinih dijelova mozga, dijelovi živčanog sustava, sustav žlijezda s unutrašnjim izlučivanjem i navest sve hormone i za kaj su odgovorni (nazivi hormona su npr. KORTIKOSTEROIDI, ADRENOKORTI, TIROKSIN, VAZOPRESIN, OKSITOCIN...)...trebam li išta dodati?
Cervantes: a dobro nije toliko strašno...u svakom slučaju bolje od Hamleta
Latinski: futur, imperfekt i prezent i sve to u pasivu i aktivu + lekcija...mozak mi je u bedu...totalno
Test iz fizike: fiziku ne volim i ne kužim i ne zanima me. Imam 3 i ja sam zadovoljna. Za test sam napravila 3 šalabahtera sa formulama i poshto ja sjedim sa frendicom u zadnjoj klupi profa si lijepo dofura stolac i sjedne IZA NAS. NEMORAM NI NAPOMINJAT DA NISAM MOGLA NI POGLEDAT ŠALIĆ JER BI MI DALA 1. Pa sam onda u tesu izmišljala formule od podataka koje imam. Možda dobim neke bodove. Za trud. Nadam se. STVARNO SE NADAM.
Tjelesni: ne da me sve boli nego gutam lekadole ko bombončiće i sve me boli. Ne da imam upalu mišića nego brijem da imam i upalu kostiju.
Raspored sati: jedan od mnogobrojnih primjera: danas, zadnji sat, od 19:05 do 19:50, FIZKA. TO JE NEMORALNO. TOTALNO. TO SVE TREBA OSUDIT NA DOŽIVOTNO.
POGLEDAJ PRVIH SEDAM.

Da ne spominjem zadaće, ispitivanja, psihička i fizička maltretiranja

Sutra definitivno idem van. Definitivno. Sutra ću bit odmorna. Valjda. Nadam se.

Pa eto...to je sve...uživajte u vikendu!!!

DIRE STRAITS: SULTANS OF SWING


|Komentiraj 88| Printaj| #| *|

četvrtak, 01.03.2007.

Štafeta...

Dakle...shta to vi neznate o meni?

1. Sviram u bendu (to znate), a bend nam se zove IRIS IMA LOŠ MIRIS

2. Prolazim s 5, ali fakat mrzim štrebere...i ulizice...uhhhh!!!

3. Idem na razmjenu učenika u Njemačku sljedeće godine u 10 mjesecu

4. Imam električnu gitaru SCHECTER OMEN 6, DIAMOND SERIES

5. Plavusha sam (e to ziher niste znali !!!!!)

eto, tako....znam da će mi sad past čitanost bloga, ali kaj ćeš...takav je život...

HVALA NA POZORNOSTI I DOVIĐENJA

|Komentiraj 142| Printaj| #| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.