$$$Punk princeza$$$

srijeda, 04.02.2009.

Malo o meni

Ime Karla wave

Prezime .............

Razred 3b:zujo

Naj jelo pizzanjami

Naj piće ledeni čajparty

Ja sam coolthumbup

Imam simpatije Ivan D. i Filip M.cerek

04.02.2009. u 20:52 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu ćemo pričati o problemima i o kučnim ljubimcima.Blog će biti uvijek smiješan i zabavan.

Luda kuća!

Kod mene je ludo,Pepi (mačak) i Angie (pas) se nateravaju svaki dan.To je ludnica da to vidite.
Kad dođe moja prijatelijca kod mene mi gledamo predstavu,kakvu predstavu?
To je predstava Angie i Pepija oni se tuku,nateravaju,grizu oni svašta rade,a moja prijateljica i ja
pucamo od smijha.Angie skače po Pepiju,grize ga i baca ga na pod, to je ludnica.
Angie nekada ruši mog drugog psa(Tinu) jadnica ima 15 godina ona je već stara baka,kako je kaže
moj deda.

Ako imate neke komentare recite ih u komovima.KiSs!!!!!!!!!!!



Malo o meni

Ime Karlamah

Prezime........

Razred 3.bzujo

Naj jelo pizzanjami

Naj piće ledeni čajparty

Ja sam zabavna,draga i coolyes

Nadimak Kellysretan

Imam simpatije Ivan D. i Filip M.cerek

O meni