< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari - vidiš/nevidiš

Opis bloga

Ovo je nas novi blog


Flash Toys


NE STAVLJAJTE THE HOTTIE TESTOVE!
moj stari blog....smokin

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


pimp myspace profile

pimp myspace profile

:

Scratch......smijeh

Flash Toys at WishAFriend.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



pa kaj nije cuit

myspace layouts

myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



myspace layouts images

myspace layouts





cool myspace layouts

cool myspace layouts




My Stardoll

Visit my Stardoll Suite
Visit my Stardoll Suite

utorak, 25.11.2008.

what?

Dragi blogeri javlja vam se the_riddle,meni i VIKI nekaj se cudno desilo.....ovak to ide:

nekaj mi se dogadja i isla sam spremat soburolleyes i nadjem neku igracku svemirca koja svijetl,a VIKI je nasla stopericu koju u svome kratkom zivotu nikada nije vidjela i sto je jos cudnije taj moj svemirac u desnoj ruci drzi STOPERICU(crvenu i koja pokazuje osam sati).
Ne zimku,kaj to znaci......nakon onog posta na mome blogu sad ovo?eek

srijeda, 12.11.2008.

What ever.....

Dragi citatelji javlja vam se the_riddle, ja i VIKI htjele bi malo vise kommova pa vas molim da kommate pa cemo mi vama dati 50 kommova
TENKS

petak, 07.11.2008.

EJ LJUDI

zujovratih se narode!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

uf danas su decki tolko slatali da imam modricu(znate vec gdje.)headbang


aj puno komajte .

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.