7. day of the 1. season


-Stvarno?- začudila se Fanny Kaitlinina prijateljica iz drugog razreda kad je saznala što je bilo s bendom. Prošao je vikend a Kaitlin nije s nikim razgovarala tako da su svi bili željni informacije o raspadu.
Evelyn je otputovala...Ponovno a o Tonyju nije ništa čula.Matt je i dalje išao u školu s njezinom mlađom sestrom Tarom a Vanessu nije ni pogledala kad je prošla pokraj nje.
-Da...- promumljala sam spremajući matematiku u torbu.
-Znaš nikad nisam mislila ni da će to baš uspjeti.- dodala je Mandy
-Baš ti Hvala...- Kaitlin je prebacila torbu preko ramena i izašla iz učionice.
-Me ne mislim ono..sve je bilo pa neznam..Čudno.-
-Mandy....Mene više nije briga za to.-
-Ali trebalo bi.- dobacila je Fanny i njih dvije su otišle prema biologiji a ja prema povijesti.Taj sat imale su razdvojeno.

Kaitlin,Fanny i Mandy imale su u biti skoro sve sate odovjeno osim par.Jedan od satova što smo imale skupa bila je matematika...Za napredne.Stvarno se nisam ponosila tim ali ako se men pita nisam ni htjela biti na toj glupoja matematici.Čak su ju i na natjecanje pokušali poslati.Ali u ovoj školi naprednim se smatra svatko tko može pomnožiti 100*32 napamet a da se ne zbuni...to vam je inače 3200 :D

-Kat!- u rame ju lupila Hanah s kojom je sjedila za vrijeme povijesti.
-Ej!-
-Prošli smo dalje!- veselo je obavijestila Kaitlin.
-U čemu?-
-Pa u natjecanju!!!Najbolji skateboarderi! Obećala si da ćeš doći!- viknula je na Kaitlin i digla se sa stolice.
-Jesam li?- promucaal je
-Ma daj! Kaitleen!!- pogledala ju je tako tužno da se skoro rasplakala.
-Ej smirite se...Crvena ulazi.- prošaptala je Dhina.

Dhina je sjedila s Vitom u klupi nakon što je Carmen sjela s Cady.Duga priča ali nimalo zabavna.Dhina je bila super cura ali ju baš i nisam shvaćala u svim njezinim trenutcima.

-Kaitlin, Vanessa Carmen! Izađite ispred ploče.- rekla je crvena...Ona u biti uopće nije bila crvena..samo je imala crvenu kosu a zapravo je bila vrlo dobra učiteljica ali hej! tko bi hvalio jednu profesoricu.
-Štogod da kažete krive su one dvije.- hladno je rekla Vanessa a Kaitlin ju je pogledala kao da je pala s Marsa.


20.03.2007. | 18:54 | 26 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Dakle Kaitlin je moj izmišljeni lik a na ovu ideju sam došla čitajući mnoge ff blogove...stvarno mi se dopala ta ideja pa sam odlučila i ja pokazati da imam mašte i talenta za pisanje ;)

ova pjesma od Ashlee Simpson mi je super ali je nema na nijednom njenom cd-u pa ako vam se da poslušajte








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!


Likovi

Kaitlin S. Ophelium
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dakle Kaitlin bi bila ja.
Šesneastogodišnjakinja koja ide u drugi razred srednje škole.Ima prirodno tamnosmeđu kosu i plave oči koje njeni prijatelji nazvijaju tirkizno plavim očima boje mora. Sviora gitaru i njena jednia velika želja je da postane zvijezda.Ima mlađu sestru koja joj stvarno ide na živce jednako kao i njeni roditelji koji ju uopće ne razumiju.Ipak ona je vrlo vesela osoba i svi ju vole i uvijek zabavlja društvo svojim skroz neprikladnim glupostima koje izvodi...;)


Marc Burton

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj..pa recimo najbolji prijatelj.Kad sam ga upoznala bila sam zaluđena njime a tek onda sam shvatila da je super prijatelj...Nikad ništa nije ni bilo između nas tako da smo si super.Svira solo-gitaru u bendu koji je oformljen preko ljeta u kojem ja sviram bas gitaru.Stvarno je presladak ali i čudan.Mislim u dobrom smislu mogla bi s njim pričati doživotno i nebi mi dosadio.On je stvarno pravi prijatelj....



Rachel Robins
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je cura koja ide samnom u razred,Rachel Robins (nekima poznata i kao Melody Jones). Svi ju znaju i jedna je među glavnim curama školi. Ima plavo zelene oči i plavu kosu, sa tamno plavim pramenovima. Ima brata blizanca Dennya, koji je fuul zgodan i sviđa se skoro svim curama u školi. I ima još jednog starijeg brata Andrewa. Hobi joj je mijenjanje dečkiju i odlazak u šoping. Nije baš najbolja učenica. Njena obitelj ima prekrasnu vilu jako su bogati.


Cady M. Heron
Image Hosted by ImageShack.us
Cura koja dolazi iz planinskog gradića Aspena i koja se ..pa ne baš najbolje snašla u ovom dijelu Manhattana...Nije moje društvo.Starija je od mene i jednoistavno nismo iste. Non stop se smije pa sam ju jedno vrijeme i smatrala konkurencijom dok me Tony nije urazumio. Svira gitaru samo nije u istom bendu kao i ja.




MANDY MURRAY,

Ide sa mnom u školu ali u drugi razred. Ima smeđu kosu u smeđe oči i 16 godina.Živi s roditeljima i ml. bratom.Voli učiti i čitati knjige ali ipak stigne se i zabavljati i izlaziti s prijateljima.Ove godine upisala je Francuski i to svojevoljno(?)Voli se smijati i zabavljati a stvari uvijek gleda s vedrije strane.



Vita Roberts

Ima 16 godina i ide sa mnom u razred.Neko vriojeme se nismo baš slagale jer je obožavala lagati tako da nisam moglas pratiti sve o čemu je pričala.Tvrdoglava je i ustrajala je u objašnjavanju svega dok se nije skroz spetljala.Tek tad smo postale super frendice.Sluša punk i rock...



Fanny nemeth richter

Ima 16 godina i ide u razred s Mandy znači suprotan od mog...Neki predmeti nam se prteklapaju tako da sam saznala podosta o njoJ.Dolazi iz Budimpešte i to mi je baš fora...I da jako mi je čudno što ne voli lazanje,...Meni je to jedno od najdražih jela.