5. day of the 1. season...

Marc daj idi van!- viknula je Vita i iz sobe otjerala Kaitlininog najboiljeg prijatelja.
-Dobro.-
-Ne razumijem...- rekla je kaitlin nakon što je sjela na pod prepustivši krevet frendicama.
-Pogodi tko te poziva van!- vrisnula je Rachel tako glasno da Marca nije ni trebala iztjerati vani jer je ovo sigurno čuo.
-Ne znam i ne zanima me.- rekla je jednostavno.One nisu znale ali KAITLIN je točno znala tko je jedina osoba s kojom bi ikad htjela ići vani.
-Ma daj ne budi kokoš!- dreknula je na mene Evelyn
-Da ne budi glupa! Najradije bi te ubila s nečim od ljubomore ali samo ću se smiriti i reći ti da te je Dave pozvao van!!!!!- presretno je viknula Cady
-Dobro.- rekla je tiho.
-Dobro!?Jesli ti skroz poludjela jeli ti zvuk tog basa skroz isprao mozak!!!!!To je Dave!!!MALO ENTUZIJAZMA!!!- vrisnula je Vita da bi da sam imala nešto sdtakleno u sobi sigurno puklo.
-Rekla sam dobro,ali svi ovdje prisutni znate da ne želim ići.-
-Kat...Molim te ne budi glupa.Znamo da si bila luda za njim od 6. osnovne.-
-Da Rachel...Bila,a to je prošlo vrijeme.- tiho je dodala.Istina to je bila prošlost koju je teško zaboravila i nie se htjela prisjećati.
-On je bio najzgodniji tip u našoj školi Kat!- podsjetila me Evelyn
-Evelyn ti ne znaš cijelu priču....A ja je se ne želim prisjećati.Idite sad motram pričati s Marcom.-
-Dobro...ali obećaj da ćeš razmisliti.- pogledala ju je Vita.
-Obećajem.-

Kad su otišle i one Marcu je rekla što je bilo.I on joj je rekao da bi trebala razmisliti ali on je za razliku od njih znao priču.Sve o tome kako ju je Dave mučio dok je bila šestašica.naravno, posve nesvijesno ali neke stvarni koje ti se poslije poredaju u glavi ne sliče baš na nešto ugodno.Toliko dugo razmišljala je samo o njemu a sad...sad ga je zaboravila.Ali nikad ga nije zapravo ni upoznala...a sad vrijedi li?
-Kat...Znaš li što se priča po školi?- ujutro ju je pitala Fanny s najveć
ćim osmjehom koji je ikad vidjela na njenom licu.
-Puno toga Fany...ali malo toga je istina..-nasmijala se Kaitlin izbjergavajući temu.
-Znaš ti dobro na što mi mislimo.- pakosno se nasmijala MANDY pokazujući na Davea koji je sjedio sa svojom ekipom pa r metara dalje.
-Nemama pojma o čemu pričate.- zaklela se Kaitlin i požurila dalje prema svom razredu. Situacija tamo nije bila ništa opuštenija.


-Od koga bi ja trebala saznati što se događa?-
-Pa Hanahh...sve što trebaš znati je da ću reći ne.-
-A-a-Nema šanse.ne dam ti!- pogledala me sasvim ozbiljno.
-Neznam Han....Razmišljam...-





13.03.2007. | 16:33 | 13 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Dakle Kaitlin je moj izmišljeni lik a na ovu ideju sam došla čitajući mnoge ff blogove...stvarno mi se dopala ta ideja pa sam odlučila i ja pokazati da imam mašte i talenta za pisanje ;)

ova pjesma od Ashlee Simpson mi je super ali je nema na nijednom njenom cd-u pa ako vam se da poslušajte








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!


Likovi

Kaitlin S. Ophelium
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dakle Kaitlin bi bila ja.
Šesneastogodišnjakinja koja ide u drugi razred srednje škole.Ima prirodno tamnosmeđu kosu i plave oči koje njeni prijatelji nazvijaju tirkizno plavim očima boje mora. Sviora gitaru i njena jednia velika želja je da postane zvijezda.Ima mlađu sestru koja joj stvarno ide na živce jednako kao i njeni roditelji koji ju uopće ne razumiju.Ipak ona je vrlo vesela osoba i svi ju vole i uvijek zabavlja društvo svojim skroz neprikladnim glupostima koje izvodi...;)


Marc Burton

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj..pa recimo najbolji prijatelj.Kad sam ga upoznala bila sam zaluđena njime a tek onda sam shvatila da je super prijatelj...Nikad ništa nije ni bilo između nas tako da smo si super.Svira solo-gitaru u bendu koji je oformljen preko ljeta u kojem ja sviram bas gitaru.Stvarno je presladak ali i čudan.Mislim u dobrom smislu mogla bi s njim pričati doživotno i nebi mi dosadio.On je stvarno pravi prijatelj....



Rachel Robins
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo je cura koja ide samnom u razred,Rachel Robins (nekima poznata i kao Melody Jones). Svi ju znaju i jedna je među glavnim curama školi. Ima plavo zelene oči i plavu kosu, sa tamno plavim pramenovima. Ima brata blizanca Dennya, koji je fuul zgodan i sviđa se skoro svim curama u školi. I ima još jednog starijeg brata Andrewa. Hobi joj je mijenjanje dečkiju i odlazak u šoping. Nije baš najbolja učenica. Njena obitelj ima prekrasnu vilu jako su bogati.


Cady M. Heron
Image Hosted by ImageShack.us
Cura koja dolazi iz planinskog gradića Aspena i koja se ..pa ne baš najbolje snašla u ovom dijelu Manhattana...Nije moje društvo.Starija je od mene i jednoistavno nismo iste. Non stop se smije pa sam ju jedno vrijeme i smatrala konkurencijom dok me Tony nije urazumio. Svira gitaru samo nije u istom bendu kao i ja.




MANDY MURRAY,

Ide sa mnom u školu ali u drugi razred. Ima smeđu kosu u smeđe oči i 16 godina.Živi s roditeljima i ml. bratom.Voli učiti i čitati knjige ali ipak stigne se i zabavljati i izlaziti s prijateljima.Ove godine upisala je Francuski i to svojevoljno(?)Voli se smijati i zabavljati a stvari uvijek gleda s vedrije strane.



Vita Roberts

Ima 16 godina i ide sa mnom u razred.Neko vriojeme se nismo baš slagale jer je obožavala lagati tako da nisam moglas pratiti sve o čemu je pričala.Tvrdoglava je i ustrajala je u objašnjavanju svega dok se nije skroz spetljala.Tek tad smo postale super frendice.Sluša punk i rock...



Fanny nemeth richter

Ima 16 godina i ide u razred s Mandy znači suprotan od mog...Neki predmeti nam se prteklapaju tako da sam saznala podosta o njoJ.Dolazi iz Budimpešte i to mi je baš fora...I da jako mi je čudno što ne voli lazanje,...Meni je to jedno od najdražih jela.