kaiserus

15.05.2006., ponedjeljak

Dublji smisao...

Još jedna dobra tema je smisao života.Jako zahvalna po pitanju preseravanja na račun iste.Ovo bih mogao pisati i u nastavcima.Nabijem svakog tko misli da ima odgovor na to pitanje ili kakvu temu koja "drži vodu".Ustvari znam jednnu osobu koju bi mogao saslušati i dati mu donekle pravo,ali ne nadajte se previše, njega nitko ne smatra normalnim.Iz toga se da zaključiti da je potraga za smislom,kao takva besmislena.yesA svi vi koji ste razočarani mojim stavom ili me jednostavno smatrate glupim možete krepati u sivilu svoje prosiječnosti razbijajući glavu mislima o nebitnom pojedincu kao što sam ja headbang.Umrite.Ako ja ne zaslužujem bolje,ne zaslužuje nitko sa već potpuno razvijenom sposobnošti rasuđivanja.yes
- 17:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Koji je ovo kurac!?

Ovo je totalno sranje koje me pokušava prikazati kao mladog buntovnika koji se ne može uklopiti u normalno društvo.Ustvari sam totalna ljenčina puna kompleksa i nesigurnosti.Nasilan sam i nestabilan.Mrzim samog sebe.
Free Web Counter

hit Counter

Povezivanja

Prognoza



Sklon sam nagloj promjenji raspoloženja. Tako da se možete igrati "Pogodi što će mu se sad desiti". Bitno je samo pažljivo čitati poruke.

Majko pomozi ne žele me pustit u pakao!!!

A i vrata raja su mi zalupljena pred nosom.Ako postoji nešto osim togane želim znati.Ako netko zna neko bolje mijesto neka mi ne govori.Onda ću se mrzit još više.