And Dreaming On...

ponedjeljak, 24.07.2006.

LUCY, I'M HOOOOME !

Evo i mene, vratio sam se s Kutine jucer nesto prije ponoci. Hahahaha, napokon normalan krevet i kada, hrana kakva se prilici i sve to ostalo... YAY ! smijeh
Jaaao, imam vam stosta za ispricat, a neda mi se piskarat tu bezveze. Na Kutini je bilo ok, premda smo se stalno nes svadjali i svi zajedno bili u nekom bedu. Ta suma je prokleta! Svima koji udju samo rusi raspolozenje.
Od roleplaya nismo vidli bas puno, neki ljudi su si zabrijali da su face i isli radit siege na nas kamp ali im nije uspjelo, no ja sam skoro izginuo jer su svi najednom dobili pik na mene da me ubiju. dead Ko mi kriv kad sam popularan. cool
Jednu vecer smo razgovarali s jednim frendom koji se dugo bavio magikom. Pricali smo o posljedicama i tako tom, a onda presli na aure. Lik nam je svima procitao aure. Meni je rekao da imam vrlo rijetku i zanimljivu auru - zlatnu sa nesto malo smedjeg.
Uspjeli smo spojit i frenda i frendicu koji su isli s nama. Bas su nam od pocetka bili full slatki zajedno i vidjela se kemija medju njima. Bas mi je drago kaj su se nasli. cerek
Jao kako su neki likovi glupi. Jednostavno im se neda dokazati nesto. Par osoba je konstantno radilo sranja. Cak su par puta isli u combat sa frendicom koja ima pacemaker premda se na pocetku javno deklarirala kao non-fighting. Kreteni! burninmad Frendica se poslije izgubila s litrom vina. Trazili smo je po sumi i bili van sebe od brige. Na srecu smo je nasli u jednom drugom kampu zivu i zdravu. Neki lik se nasmrkao neceg i napio pa je skoro izbilo sranje i tuca. namcor
Komarci su bili neumoljivi, sve su nas izjeli. puknucu Pun sam plikova od ugriza! Copila su me cak i 2 krpelja... sreca sto sam se cijepio pa se ne brinem zbog neke bolestine. Drugi su bili cak i vise izgrizeni od mene. Frenda su krpelji pojeli... imao ih je oko desetak. dead
Slike nemam jer nemam svoj digitalac, no mislim da cu ih dobiti. Mozda postam koju na blog, ali definitivno nijednu na kojoj sam ja! smijeh
Ajd, vidimo se!
- 13:57 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>