www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

kak je slatki! mama hoću pesa!! - zlatni retriver Kai - Blog.hr
stranice s retriverima
golden retrivers
retrivers
retriver club
PET SHOP
izlozba


MOJA RODOVNICA
pasmina: zlatni retriver
oštenjen: 10.03.2005.
opis: zlatne boje, duga dlaka
pod brojem: 12166
spol: muški

RODITELJI: otac: Xanthos Blaze of Glory
majka: a friend of wind Hella

DJEDOVI: Xanthos Tom Foolery
Laburnum Drummer Boy

BAKE: Xanthos Lah di Dah
Corona

layout for myspace


uzgajač: Mirna Kos, Lučko, Rožmanka 40
uzgajivačnica Golden shine, F.C.I. 90/03


myspace



DESET PSECIH MOLBI VLASNIKU:
1.) kako moj zivot traje 10 do 15 godina, svaki rastanak s tobom za mene je patnja. Razmisli o tome, prije nego sto me ostavis

2.) moras mi dati vremena da shvatim što od mene trazis

3.) imaj povjerenja u mene. Ja zivim od toga.

4.) ne ljuti se nikada na mene dugo, i ne zatvaraj me za kaznu. Ti imas posao, razonodu, svoje prijatelje,
a ja imam samo tebe.

5.) ponekad razgovaraj samnom. Premda tvoje rijeci ne razumijem potpuno, prepoznajem glas kojim mi se obracas

6.) Upamti kako samnom postupas, ja to nikada ne zaboravljam.

7.) prije nego sto me pocnes tuci, sjeti se da moje celjusti s lakocom mogu zdrobiti koscice tvoje ruke, ali ja to nikada ne cinim.

8.) prije nego sto me izgrdis kao bezvoljnog, tvrdoglavog, lijenog, razmisli. mozda me muci neprikladna hrana, mozda sam bio predugo izlozen suncu ili hladnoci ili imam istroseno srce...

9.) brini se za mene kad postanem star jer i ti ces jednog dana ostarjeti

10.) isprati me na mom putu, nemoj nikada reci "ja to ne mogu gledati" ili "neka se to dogodi u mojoj odsutnosti"

myspace



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


MySpace Layouts



zlatni retriver Kai

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

12.01.2006., četvrtak

kak je slatki! mama hoću pesa!!

Nemojte nabaviti retrivera ako je negativan odgovor na ijedno od ovih pitanja:

- aktivni ste i svakodnevna šetnja vam je normalna stvar
- imate veliko dvorište ili ste spremni za akciju u rano jutro
- bar dvaput tjedno ćete ići na dugu šetnju gdje sam slobodan (šuma, livade)
- bar jednom mjesečno ćete ići na jezero ili more da si mogu zaplivati
- nikad neću biti sam dulje od 3-4 sata
- vodit ćete me sa sobom na godišnji odmor
- vodit ćete me redovito u društvo ostalih pasa
- svi članovi čopora su sasvim za ideju da imate psa
- proučili ste sve o odgoju psa i imate dogovor o istom ponašanju cijelog čopora
- kupovat ćete kvalitetnu hranu i trošak oko 500 Kuna mjesečno nije vam problem
- znate sve o panostitisu mladih pasa, piroplazmozi i ostalim bolestima.

- 11:51 - komentiraj (1) - printaj - linkaj

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

foto galerija
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ja u prvoj setnji s novim vlasnicima
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
dok sam jos bio mali...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...i blesav...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...u igri sam se cesto znao zaprljati...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...jer kad se igram, nije vazno da budem cist
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
spavam na leđima
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ja beba...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
u kosari...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
valjam se po podu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
tebe gledam...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
uzivam u pogledu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ja se smijem...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
a evo me na drugoj izložbi u Dugom Selu

MOJI PRIJATELJI:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
prijatelj kojeg zovemo Peso
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
prijateljica Lucy
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
igra s prijateljem Ronom
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ron i ja poslusno sjedimo
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ovo je moj prijatelj Max
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
na moru sam se sprijateljio s boxericom Blanch...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...uz nju sam naucio plivati u moru...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...a nakon kupanja bilo je vrijeme za igru u blatu

OSIM STO IMAM PRIJATELJE, IMAM I SUSTANARE:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ovo su dvije tigrice Piko i Švrća...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...Švrća je plava, a Piki zelen
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
a ovo je moja zamalo treca sustanarka, kornjaca Kora (pustena u prirodu)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
a ovo vam je moj pomalo opasan susjed, stariji gospodin Rex

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
volim ljeto...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...jer tada mogu papati lubenicu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...i plivati u moru...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...jer nista me ne rashlađuje tako dobro kao kupanje u moru
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
poslije sam mokar, al nema veze...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...jer se osušim dok sjedim na plaži
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...a kad dođe jesen, moji me vode u šumu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...i zimi sam često u šumi jer obožavam snijeg...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...čak i kada mi padne na nosić
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
a kad nisam u šumi, volim biti i u svom vrtu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...a kad uđem u kuću, igram se s ovčicom...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...od umora zaspem na mjestu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
...al ipak najviše volim spavati u svojoj košari

ovo je slatki pesek Bundyja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ŠTENCI ZLATNOG RETRIVERA:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ZLATNI RETRIVERI NA IZLOŽBI:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
ovako pas treba biti postavljen na izložbi