KA hvalibaba-tužibaba

29.01.2008., utorak

Hvalimo, hvalimo!

Evo bi ja opet malo hvalila!

A pohvalila bi zaslužne (ja ne znam tko su) u našoj Gimnaziji i Tehničkoj školi
jer su prošle i ove školske godine organizirali nekoliko lijepih izleta.
Pa su tako bili u Beču,na izložbi Van Gogha, Veneciji, Budimpešti, Grazu.....
a pohvaljujem ih jer mislim da su ti izleti boli i ljepši od odlaska na Plitvička jezera,
gdje su svi bili po nekoliko puta ili "po šumama i gorama" kamo su moju generaciju vodili,
mada je i to dobro.
Činjenica je da svi premalo putujemo, barem većina nas. Pa tako nam ni djeca baš nisu
svjetski putnici. Jer, ili nemamo vremena ili nemamo novaca. Oni koji imaju novaca,
nemaju vremena i obratno (ja spadam i u jednu i u drugu skupinu).
U svakom slučaju - od putovanja, osim ljetovanja i ponekog zimovanja, uglavnom ništa.
I zato sam jako zadovoljna sa tim izletima.
A tu treba pohvaliti i djecu koja ne prave probleme pa ih zato profesori i prate.

- 13:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za bolji i ljepši Grad na četiri rijeke
Photobucket


ovaj blog je zamišljen kao mjesto gdje bismo mogli pohvaliti (a i pokuditi) ljude, mjesta, događaje u Karlovcu. Dobrodošli su i svi iz ostalih dijelova županije.......
Napominjem da ću sve komentare uvredljivog sadržaja po bilo kojoj osnovi brisati!!!
Vi iznesite svoje pohvale-pokude u komentarima a ja ću ih prebaciti u post. Nisam htjela ići na opciju slanja mailom, želim da sve bude, kako kažu naši političari "transparentno"