ponedjeljak, 06.08.2007.

Jethro Tull-about them & punk maybe dies

...malo živčana boja ali...
eh...ovako...stavila bum i neke videe od Jethro Tulla tak da malo i vi vidite kaj je to jer je (na vašu štetu)malo ljudi čulo za to...i čim odlučim i napravim selekciju koji budu to od mojih omiljenih pjesma jer ih je dosta...
to vam je rock grupa koju ja jaaako volim...između ostaloga i zato kaj glavni vokal,Ian Anderson,svira flautu...=)coolnaughtyyessmokinpartycerek
kao i ja...
i sad nekaj kaj baš nema veze sa Jethro Tullom...ja mislim (ali NAGLAŠAVAM:nisam još sigurna ali sve više jesam...)da punk maybe dies...
anyway...to još uopće nije sigurno...sva sreća kaj je almi kompjuter v k***u.ubila bi me!!!deaddeadnonorolleyes

ma nema veze...meni je zahvaljujući vama krenulo s komentarima i zahvaljujući franji koja mi ih je fakat nabila...samo tak nastavite...al ak vam se neda nije bed...i ja sam u fazi kaj mi se puno toga neda...poooooooooooooooozić onda u pusek svima cerekkisscerekkisskisskisskisskisskissnutnutsmijeh

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.