srijeda, 09.05.2007.

Raspad sistema

Ljudi moji!Ovo je raspad sistema!Ovo je bilo dosta stresa i svega toga.Danas sam imala produkciju (flauta) i prošlo je relativno ok po mojem mišljenju,ali su moji kriteriji malo niži od profesoričinih.Tak da,ako me kaj čeka (jezikova juha) dočekalo bu me tek sutra,a do tad je na meni da si razbijam glavu time dal sam odsvirala ok ili me čeka totalni neugodnjak sutra.Ali ja mislim da malo previše govorim o tome.To je zato jer sam opsjednuta time,dokle god se jednom nebu desilo......i završilo......neslavno.......ili....slavno?-Čisto sumnjam.Iako je dobro vjerovati u sebe.thumbupthumbupthumbup

Ja sam inače single,nemam dečka,a želim ga imati!Mislim,ne bi baš svakom neznancu rekla da ako me pita da budemo skupa.Ali mislim da se dečki previše boje pitati curu koja mu se svidja za hodanje.Dečki,rijetko kad bu odgovor ne (ako ste relativno zgodni i dobri prije svega).Pa čak i ako te odbije,SO WHAT?!?!?!

Mali savjet za dečke:nemojte čekati da cura poduzme prvi koraka jer (nedam se) nebu.
A cure:Nije na vama da poduzmete prvi korak.Ja sam to jedamput napravila,ali takve dečki ne vole.Oni više vole kad si nezainteresirana.

ALI KO SAM JA DA VI SLUŠATE MOJE SAVJETE????TO JE SAMO MOJA TEORIJA.ludludrolleyesrolleyes

Fakat nemojte misliti da sam freak!!!!!!!!!!lud

Moguća tema idućeg posta:škole i nepravda koja se nanosi učenicima!!!!!!!!!!!!

- 21:12 - komentari (0) - print - Raspad sistema -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.