subota, 05.05.2007.

......

Hi,evo me opet.Čini se da mi ja solidno krenulo kad već imam jedan komentar.Fora.Nadam se da bu se tak nastavilo.LJUDI KOMENTIRAJTE!Današnji dan mi nije ni upola tak zakon kak je mogel biti.Pada kiša.Cool.I ono kaj sam prije pisala je glupo,ali tak je.Za par dana idem na natjecanje i oslobođena sam nastave.Fora.Znate kaj mene zanima?Ko to odabire za cool blogove ili za almost cool blogove?Kaj su neki manje vrijedni?Ja mislim da to nije fer.Ali koga boli k**** za moje mišljenje.I tak....ja sam vam još uvijek single,DEČKI.Zekam se.U životu mi je cool.Samo bih htela da mi ona cura iz prošlog posta odgovori na moj komentar.Baš me zanima kaj bu mi rekla na to.Ali ja samo velim kak je.I nemojte misliti da sam freak ako to radim za brata.Ja ga ne obožavam.Opće.

Samo kaj ja mrzim takve ljude koji se preseravaju.Možda ponekad i ja znam biti takva,ali onda mrzim samu sebe i nebrem si pomoći.Ponekad se zbudim i želim si da barem na jedan dan ja nebudem ja.Jer sam sama sebi ponekad dosadna.A kadkad mi je baš super jer se nebi s nikim mjenjala.Dosadna sam jel'da?-Da.I mislila sam si.

Dakle,ja sam i rockerica i punkerica i nisam glupa.Slušam,ako vas zanima,gunse,zeppeline,ramonse,sex pistolse. i ok ja sad moram ići.bok

- 19:23 - komentari (3) - print - ...... -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.