.:so stupid things:.

srijeda, 08.02.2006.

reroute to remain...

danas je stari bia u školi i opravda nekih 30-ak sati.on je zakon ćovik.....
super san volje,nema noove kazne (jer san u staroj od subote)...evo malo san poludila pa slušan in flames-trigger...ahah...
uglavnom!šta ima novo?ništa,javija mi se bivši (onaj odozgor) i neke srcedrapajuće sheme,a ja san ono,još little bit slaba na njega,nakon svega šta mi je napravia (nisan van to pisala,nije uopće vridno spomena,ja san samo jedan veliki looser)......
marko je bia u zagrebu kod neke tete i vratia se sritan ka guzica,tako da možda uspijen izmusti bubnjeve u garažu (ipak san mu best prija,e :) )

šta mi se dogaađa?!ništa....ne da mi se pisati vam o suboti,jer to je bilo prestrašno (naime,ja sama doma-a posljedice su plave mrlje od crnog vina na PLAFONU-mislin da van je sve jasno...ŽIVIA VADIČEP...matea kupi mi vadičep za valentinovo!!!!!)...

joj da i to valentinovo...komercijalni "holiday" koji je u biti i oke :) ... kad smo već kod LAVA U ZRAKU (oli ti "love is in the air"),na tom planu nema niš....mislin ima,al se meni ne da ulazit u neke veze i vezice i pm....jedan mali mi je samo onako cakan i potencijalno simpa,al mi se ne da (ne,matea nije onaj na kojeg ti misliš)

tribala san danas ućit kemiju,iman provjeru sutra,al mogla bi prosidit cili dan sutra u Pome...a opet ni to mi se ne da :)

niš,iden ća spremat sobičak,tipkat ću vam ubrzo

ßrankych
- 19:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>