.:so stupid things:.

ponedjeljak, 07.11.2005.

old school hollywood II-the saga continues

...kako ti reći sve?kako se nakon toga osjećati?imati grižnju savjesti jer san radi ljubavi (možda i trenutne zaluđenosti-ne daj bože) prokockala prijateljstvo?!kao ti mogu gledati u oći znajući da ti lažen zadnjih 6 miseci?Vrime mojih i tvojih uspona i padova.......izluđujen sama sebe.......rekla san ti-puno dajen,malo dobijan,nisi svatija o ćemu se radi....

maloprije san došla doma,mrzin ga iz dna duše...mrzin slušati priće o njegovim droljicama koje minja svaki dan...neman snage više...."pustit ću tugu da kapa iz oba oka"....tu san bila kad mu je tribalo...a varan i sebe i njega zadnjih 6 miseci.....kakvo je to prijateljstvo di ja lažen čoviku....mrzin sebe....
"mostovi i rijeke koje mogu teći,ne mogu ti reći to što osjećam za nas"
ovo je vjerovatno najdepresivniji post koji san pisala...ali ja ne mogu više...citizen mi govori da dan to u kurac,ne mogu,boli,a ja san prekasno svatila šta ja osjećan za njega.....6 glupih miseci (čini se malo,znan,ali jebiga,prevladava srce nad razumom)
razum mi govori-odjebi to,srce govori-voli to...uvjeravan sebe da je on drukčiji od drugih,u biti je isti ka i svi...i to je bolna činjenica-ja san zapela za običnog...sestra me uvik ućila da muški me nesmiju gazit-a nu šta si dopuštan...sama sebe potapan...dublje i dublje...

HELP...-vapin za pomoć,nikog nema oko mene,da mi reće-gle branka za 3 dana će biti to i to,pa da se ne zabrinjavan.....fuckin' mrzin budućnost....
gledan ovaj jadni mobitel-nema poruke...nadan se nemogućen
dušu san ispustila?ćemu?ničem...
isuse ja san u goren stanju nego šta san mislila....

You stole my pure intention
You are the sickness in between
Let me in, I'll bury the pain
You taught me to be sad at you
You almost made me take it all
Let me in, I'll bury the pain
You bend me and you shake me
You beg me then you break me
Let me in, I'll bury the pain
You made me feel like a sinner
Now you fear you'll die alone
Let me in, I'll bury the pain
The sickness that you are
The plague that made me starve
You think you can show me how I've come this far
I feel it's taking over
Everything falls dark
Break me open
The desperate cry
IN FLAMES-"metaphor"-doslovno opisuje moje stanje...



- 21:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>