.:so stupid things:.

nedjelja, 06.11.2005.

good morningggggg

evo maloprije san se digla,sad srćen kavu i slušan neki cd mix Staind-Siddharta...i dobro mi je.e
jer za jedno po ure iman namjeru krenit ućit...IMAN SAMO NAMJERU (javit ću van ak ta namjera ne upali :))
jućer je baki bia 75. roćkas,pa smo ošli do nje na rućak (došla teta i rodica iz zgb).......i to je bia tipični family boring skup na kojem teta kuva mlince s pečenom tukom jerbo mi IPAK ode u Dalmaciji ne jedemo to......glupo priblezgavanje koje bi bilo i ok da se ja 20 min prije toga nisan napila...e to je sad druga prića...
dogovorila se sa mateon otić na kavu,i našle se jedno oko 11 i 30.........sidile do nekih 14 i 30 i ja pametnica se odlučila javit friendu koji radi u kafiću......a on jadan radi naliven ko deva (doša mu neki friend kojeg nije vidia dugo pa su malo "proslavili")....i ja ajd orahovicu s mlikon,jednu,drugu,treću.........sve super dok se ja nisan digla....ehhe...mislin da znate kako to izgleda...
i taman u međuvremenu moja seka se siti mene i nazove me i kao ono-"seka zaželila san te se,a šta radiš?!?" a ja ono-mrtva ladna-"pijen"...."PIJEŠ U 3 POPODNE"--a ja ono glupo "a e"....pa se čudin zašto smo završile razgovor u 2 min i 39 sekundi (morala san pitat kako je imat maria valentića 5 cm od sebe :)))
i ajd prođe sve ok,dođen doma u 5 popodne,i legnen i zaspen do 8 i 10,pogledan big bro (nije mi se dalo ić van) i "meet Joe Black"-pa se još i rasplaćen- i namjera bila gledat "BB specijal",al san zaspala i digla se u 4 i ošla leć u krevet...stvarno iman problema sa nesanicom i spavanjen...
ajme sad mi je ćaća uletia u sobu:"U P#$%& MATERINU OPET NE UČIŠ?!?!?!?!???????!??!?!"...
PA me sad malo grize savijest...pa bi kao tribala ić.... :)
pisat ću vam većerassssss......
I hope so....joj kako ne podnosin ove starce svoje kad su nadrkani na mene bez razloga...
- 11:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>