.:so stupid things:.

utorak, 01.11.2005.

d0ß@r jut@r !!!

ej jutro...wjerovatno san najranije na ovom blogu,pišen.... :)
ošla san jućer na kavu,bilo mi je ok,malo ja i Tončica raspravljale o nekin situacijama koje smo drukčije svaćale dok smo bile mlađe i došle do zaključka da neke stvari uzimamo zdravo za gotovo...a to baš i nije pametno...
srela san bivšeg na putu do kuće,malo ga isprdala i skužila da u biti on i nikad nije bia za mene...
tokon kave san poslala poruku dobrom friendu i nije odgovoria.....................................

........................jer je bia na provi,javi mi se posli.......................pa san ga nazvala,pa san opet bila najbolja prija,pa smo se sprdali na temelju broja moje sister,u međuvremenu mi je puka vodokotlić....i reka je da ga zovnen jutros,da će doć do mene na kavu...HM...
PRIJATELJSKU LJUDI PRIJATELJSKU,NEMOJTE NIŠTA MISLIT...JA JOŠ TUGUJEN (dobro aj malo pretjerajen sa tugovanjen).......
iden ća...........budit ga
aj držte figce
- 09:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>