.:so stupid things:.

četvrtak, 08.09.2005.

elloouuu

ljudovi ljudovi,hellou......
kod mene vam nema ništa novog,osin šta san ponovo instant zvijezda male veličine....al dobro,to tako funkcionire u premiloj nam državici...
moji bili na ekskurziji,bilo in je shit (hehe a ja ušparala 6000 kn,mogu si platit autoškolu...hhehe)...majkić i tajo su nekako prigrmili onaj iznos od 712 kunića na mom LG-u,al mene grize savijest...jan dolazi sutra (i guess) i možda slijedi ona noćnaa mora called:MEET THE PARENTS...neb ja to...
šta se sister tiče,ćula san se jučer sa njon,cila je u žurbi,a ja je se malo zaželila...al dobro...šmrc....tako djeluju zlobni ljudi s rtl-a na obiteljske odnose (šala,UPRAVO RTL-A JA BI DOGODINE IZLAZILA IZ TOUAREGA I AK NIJE PROBLEM ODNILA MILJU...) :) ....većina ljudi ima pozitivan stav o novoj voditeljici,a neki baš i ne...samo šta jareagiran na to,pa se iživciran kad kenjkaju po njoj,al dobro...nisu oni jadni krivi šta im je intelekt ispod normalne razine,pa su ljubomorni na sve dobro šta se događa... (sam je problem da je nemren bit objektivna,jer mi je to sis,a meni je ona uvik ista i uvik super...pa ono,ljudi skužajte,al na loše komentare san spremna U BOJ U BOJ ZA ROD SVOJ :))
iden ća papat nekaj,napisat neki sastav iz engleskog i na kafu (dnevno ih popijen 6...triba to snizit malo)
puno vas volin....pišem vam soon :)


- 14:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>