.:so stupid things:.

četvrtak, 30.06.2005.

...welcome back to hell...

ojla....
nema niš special u životu,popravni je za 4 dana i ide mi dobro... :)
doša mi je friend iz kanade kojeg san zadnji put vidla u 7. osnovne,pa je svojedobno sinoc bia reunion 8.b nean pojma koje generacije...nakon tri godine...mislila san da će bit smeće,u biti je bilo zakon....doša on počeli skakt svi (mada mi je izgleda ka da je bia napušen,more bit da tako djeluju avioni i avio kompanije) i nakon neke euforije,sve je to splaslo,u biti smo svatili da je isti onaj zajebant koji je narasta i pokupia kanadski naglasak...sve u svemu,masu mi drago šta je tu...al nije on jadan bia svjestan di je doša...joso sorry :)

uglavnom,ljubavni život mi se ne miče sa nule otkad san se vratila u šibenik nakon 3 dana ludila u jednom gradu južnije od šibenika.nema puno od toga,al ono...2 miseca mi ne izlazi iz glave,a najmanji mi je problem nać ode nekog....samo šta neću...i onda se sama sebi ćudin,jer san prije bila zvrk i šarala i bilo mi je zakon...mora da san se zacopala i to debelo,al vjerovatno ne želin to seb priznat jer mi je uvik bia moto onaj :"daleko od očiju,daleko od srca"...moš' mislit...
no nebum se ja ubijala rad tog neg ono....tila san malo pisat,jer san skužila da samo pišen o tom glupon popravnon....a svatite,rekla san već frustracija na kub...
kad ću ja na moje kaprije....pobić od svih i svega....gadi mi se ovaj grad...e
odo ja na kavu...
pozdravlja vas peek_a_boo :)
- 18:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>