.:so stupid things:.

utorak, 28.06.2005.

evo....majke mi
vako se jutros osjećan....bez mozga ko moj Homer (nean ja ništa protiv
homera,naprotiv)...
dakle...
doša je opet telefonski raćun...osjećan se ki prigaženi slon...2000 kn...
i sve zbog mobitela i inih kombinacija...
dobro da iman adsl inaće bi bilo malo više...gore je jedino bilo kad smo dobili raćun nakon Big Brothera,raćunajte samo da je bilo 1200 poziva,pa sad to puta 3,66 kn....sitnica el,da?i na kraju nas posralo,al dobro,nema veze...nikad više....osin ak se ja ne prijavin dogodine... :)
riknila televizija il ne valja antena,pa san živćana...linija mi ne radi već
godinu i po,a ja lina odnit na popravak...a ovaj komp s kojeg pišen je još dobar,mada je nešt šteka prošli tjedan,stari je reka da je explodira,a men
to malo ćudno...vjerovatno je tia da se ostavin iskrice,bloga i ekipe....
tila san na kupanje al ne iden...elipsica me ćeka...
al dobro nema veze....uživat ću za tjedan dana...
KUPUJMO HRVATSKO I PAPAJMO TORTELLINE :)
- 11:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>