.:so stupid things:.

ponedjeljak, 27.06.2005.

... good mornin' ppl PART II ...

ovo se samo men može dogoditi...
lipo van se ispišen i do 4 rihtan ode stvari da'b zaboravila lozinku i password...strašna san ja osoba...
asphyxiated mi je bilo zakon ime,al dobro aj nema veze....


DAKLE...
my name is BIIIIIIIIIIP,iman negdi oko 18 godina,rođena san u šibenskoj bolnici.Vrtić i osnovnu završila
bez trauma,a sad san gimnazija i kad je završin prvo ću se ići lićit negdi pa onda upisat fax.pala
san na popravni iz matike kojeg iman 04.07 (molin da se pomolite za me...).Pravac,kružnica,elipsa,hiperbola,parabola,nisu mi baš najbolji prijatelji.jedino san u dobrin odnosima sa kružnicon i elipson.one su mi čak simpatične.
sve to super sve to pet,al men se opet počelo spavati.a danas je bia dan d...
išla spavat u 4,moji banuli doma u 10 i po,ošla prijavit popravni,vratila se,vježbala matku,
ošla spavat oko 18,digla se oko 20,30....i sad visin tu...
I KAKO DA JA IDEN ZA ONIN CARPE DIEM??!??!?!?
nikako,al baš nikako....
i frustrira me ovaj popravni,al znan da ću ga rješit tako da nema beda....
nisan zadovoljna ovin prvin poston,jučer je bia bolji.valjda je nesanica kljuć za inspiraciju...

znate šta??? ŽIVLI VI MENI !!!!
- 22:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>