kad se misli poklope

srijeda, 03.05.2006.

Ja jesam plod ove civilizacije, ali ne i njezin sljedbenik

satan panonski

03.05.2006. u 23:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

idemo skupa
ali samo dok nismo
prisiljeni biti zajedno
ne trazi od mene
vise od ceznje
uostalom razumjet ces.......



Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters



o meni malo:
-djevojka sa otoka
-cjenim iskrene i postene ljude
-vjera i nacionalnosti me ne zanimaju
-ljude djelim na "ljude" i ljude
-obozavam delfine,koale i plisane vragove
-za prave prijatelje sam spremna sve,ali takvih je prijatelja jako malo
-mrzim laz,nepravdu,dvolicnost,
folirante
-padam na plave oci :))
-iskrena sam,ponekad preizravna
-obozavam cokoladu,kokos i sve sto u sebi ima kokos :)))
-VOLIM:

-plavu,ljubicastu,crvenu,
rozu,crnu i bijelu boju
-more,miris borova,
sum valova i krik galeba
-mladjeg brata, ako treba spremna za njega i umrijet
-moju macku Flekija
-knjigu djeca sa kolodvora zoo
-jesen,volim slusati kisu kako pada
-red bull votku i jucy od ananasa
-moje starke koje su u raspadu
-tweetya,garfielda i diddla
-ananas
-pusiti (cigarete)
-jaffa kekse





Crvena Jabuka - 100 pijanih noci
Kad se zima spremi zadnji put,
putnik u njenom vozu bices i ti.
Izdace posljednji snijeg
i na njemu tvoji tragovi.
U mome srcu rijeka,
vrela voda sa tvog izvora.
Ne znas ti kad se ceka
da su dani dug poput stoljeca.
A kada ostaris i ovu pjesmu potrazis
znaces da su meni tvoje oci
darovale 100 pijanih noci
A kada ostaris i ovu pjesmu potrazis
znaces da su meni tvoje oci
darovale 100 pijanih noci.

Kad ti nocu san ne dolazi
to mislima te zove,s tobom putuje.
Otkine i ludak polazi
do one stare nase ulice
U mome srcu rijeka,
vrela voda sa tvog izvora.
Ne znas ti kad se ceka
da su dani dugi poput stoljeca.
A kada ostaris i ovu pjesmu potrazis
znaces da su meni tvoje oci
darovale 100 pijanih noci
A kada ostaris i ovu pjesmu potrazis
znaces da su meni tvoje oci
darovale 100 pijanih noci.
A kada ostaris i ovu pjesmu potrazis
znaces da su meni tvoje oci
darovale 100 pijanih noci.
Kad ti nocu san ne dolazi
to mislima te zove,s tobom putuje.