< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomMeNtAri:Da/Ne?

O nama...

Dizajn_by:_aNdRe_

U našem blogu saznat ćete neke sitnice o nama, našim hobijima, frendovima itd...pa uživajtezuboroflrofl!!!!! i naravno komajte zubo rofl zubo zubo


Moje ime je Katarina!!Roda me donjela jednog sunčananog da( valjda) 23.8.1994. Najgori dan u mom životu je dan kad sam krenula u 5.razred, a najgori dan u životu mojih roditelja sigurno je bio dan mog rođenja!!!HeHcryrofl
Idem u 7.razred, imam pno frendova i frendica!! Volim more, kupanje, konjecerekcerek, svoje prijatelje, roditelje, msn, moj blog, trening, jednog dečka i još puuuuno toga al mi se ne da nabrajatizubozuborofl!! Mrzim umišljene ljude, šminkere, školu, nastavnice, narodnjake, tokio hotel, ocjene itd... a sad bi bilo već dosta....ajde odoh jawavewavemahmah!!!

Moje ime je Lucija! Došla sam na svijet sunčanog 13.3.1995. godinesretansretansretan. Idem u 7.a razred...imam puno frendova i frendicacerekcerekbeljcerek...Volim zimu, snijeg, Božić, more, mobitel, internet, muziku, trening, PLES (koji i treniram u Flameu)cerek, msn ( lucija1303@hotmail.com), tv, komp, jednog dečkacerekcerek...i još dosta toga...Mrzim umišljene ljude, narodnjakenonono, školu, imenike i sve vezano za školuzubozubozubo....to je to ukratko o meni...pa ako imate šta za pitat...pitajte u komentarimaroflrofl.mah mahwave


Koliko vas je bilo od 30.9.2007

Free Website Counters
Free Website Counters

Linkovi

Katyni linkovi:

Aidica..frendica s treninga..
Moj drugi blog...
super cura...s msn-a
cura s treninga..marija...
Ilona..iz škole...
Mia....

Lucyni linkovi:


FlAmEiCh
...:::MaRtIcA:::...
..moj blogich..iako ga više ne pišem..ma nema veze..nek stoji
Nina
*M*I*M*A*
IwOnChY-cA
EnChYcA
RoBeRtA...s PlEsA

Zajednički linkichi:

BLOG
Jo$!p@ 12
MaLlA pRiNcEzA
NiN@
....ha?????
everything about celebritieys....
*good girl gone bad...
MaLLen@..Sara
MY LOVE IS DANCE

srijeda, 21.11.2007.

Napokon...

Evo mene opet....nakon duuugo vremena...roflrofl!!Prvo da vam zahvalim na tolikim kommićima...zubozubo!! Evo ja danas nemam baš puno vremena za bit na kompu jer moram učit fizikuburninmadburninmadbang!! Sutra pišemo kontrolni..užassss...ma valjda ću dobit bar 3eekeek!! A Lucy mi je na treningu pa se danas nismo vidjelenonocry!! Inače people nema niš novog.. dobile smo 5 obje iz zema....zubozubo... ma važno je da prođemo razred..hehe...U subotu imam tekmu!! Jupiii.... I 2.12. je u našoj Dvorani mladosti ( u Rijeci), nešto PLESOM PROTIV DROGE!! Pa sad svi jedva čekamo taj dan... misilm ja i Lucy jedva čekamodeaddead... U zadnje vrijeme nemamo baš puno vremena pa se rijetko viđamo...al zato pričamo po pola sata na telefon, a za dvije minute bismo se mogle nać....ma bolest...ludlud... I sad..o čemu ja da pišem? Ma dosta sam pisala...eeeee...i kako vam se sviđa naš new dizajnić?? Meni je kjutic....a sad ja idem jer moram štrebat...i poofa vam svimawavewavewave Pozz: Lucymahkiss, Niky, Aidi, Andreji, Timmy i svi ostali....by Katy!!!!!!!!

- 15:19 - KoMmEnTiRaJ (124) - PrInTaJ - #


Slikice

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.