listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomMeNtAri:Da/Ne?

O nama...

Dizajn_by:_aNdRe_

U našem blogu saznat ćete neke sitnice o nama, našim hobijima, frendovima itd...pa uživajtezuboroflrofl!!!!! i naravno komajte zubo rofl zubo zubo


Moje ime je Katarina!!Roda me donjela jednog sunčananog da( valjda) 23.8.1994. Najgori dan u mom životu je dan kad sam krenula u 5.razred, a najgori dan u životu mojih roditelja sigurno je bio dan mog rođenja!!!HeHcryrofl
Idem u 7.razred, imam pno frendova i frendica!! Volim more, kupanje, konjecerekcerek, svoje prijatelje, roditelje, msn, moj blog, trening, jednog dečka i još puuuuno toga al mi se ne da nabrajatizubozuborofl!! Mrzim umišljene ljude, šminkere, školu, nastavnice, narodnjake, tokio hotel, ocjene itd... a sad bi bilo već dosta....ajde odoh jawavewavemahmah!!!

Moje ime je Lucija! Došla sam na svijet sunčanog 13.3.1995. godinesretansretansretan. Idem u 7.a razred...imam puno frendova i frendicacerekcerekbeljcerek...Volim zimu, snijeg, Božić, more, mobitel, internet, muziku, trening, PLES (koji i treniram u Flameu)cerek, msn ( lucija1303@hotmail.com), tv, komp, jednog dečkacerekcerek...i još dosta toga...Mrzim umišljene ljude, narodnjakenonono, školu, imenike i sve vezano za školuzubozubozubo....to je to ukratko o meni...pa ako imate šta za pitat...pitajte u komentarimaroflrofl.mah mahwave


Koliko vas je bilo od 30.9.2007

Free Website Counters
Free Website Counters

Linkovi

Katyni linkovi:

Aidica..frendica s treninga..
Moj drugi blog...
super cura...s msn-a
cura s treninga..marija...
Ilona..iz škole...
Mia....

Lucyni linkovi:


FlAmEiCh
...:::MaRtIcA:::...
..moj blogich..iako ga više ne pišem..ma nema veze..nek stoji
Nina
*M*I*M*A*
IwOnChY-cA
EnChYcA
RoBeRtA...s PlEsA

Zajednički linkichi:

BLOG
Jo$!p@ 12
MaLlA pRiNcEzA
NiN@
....ha?????
everything about celebritieys....
*good girl gone bad...
MaLLen@..Sara
MY LOVE IS DANCE

nedjelja, 14.10.2007.

Hy, hy....

Hy ljudovi...eto...dosta dugo vam nismo pisale.....pa sam odlučila napisat još jedan postichzubosretan....Meni nešto internet ne valjacrycrycry...pa će vam se sljedećih par puta najvjarojatnije javljat Katy....
za lektiru imamo smogovce....ful dosadna lektira.....pišemo ju u pon....a ja ju još nisam ni do kraja pročitalano, a kamo li onda napisala headbang headbang headbangheadbang...a valjda ću stić....i tako ljudi moji...
e daaa....meni napooookon počeli treninzisretanzuboroflsmijehsmijeh...Katarini su počeli već krajem 8. mjeseca...a meni tek 3.10...teško ću se naviknut da su srijedom i petkom....jer su prije bili utorkom i četvrtkom....
ima još puuuno toga novog, a ja se sad ničeg ne mogu sjetit tuzantuzan....a dobro...
tnx na komentarima.....imamo ih puno zahvaljujući vama....nadam se da će tako i ostati...onda ja sad idem a Katy vam se uskoro javlja sa boljim postom...za kraj veliki pozz mojoj Katy i svima Vama....Bymahmah

Lucija...

- 12:11 - KoMmEnTiRaJ (79) - PrInTaJ - #


Slikice

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.