...Ovo su opisi mojih frendica i frendova te njihove slike...

-Dajana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ona je super cura...
moja sestricna bestica...
uvijek me brani i stiti...
cijele dane provodimo zajedno..
zabavna osoba...
uvijek me nasmijava
kada sam tuzna..
sta jos reci o njoj
osim da je cool...

-Cico
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ona je takoder moja
bestica...
cura je zzakoonn...
uvijek se zajedno
glupiramo...
uvijek je uz tebe
i u dobru i zlu...

-Ivona
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-isto moja bestica...hehe
voli se zajebavat...
i voli radit cudne face...
ide sa mnom u raz...
te me pod satovima,
a pogotovo pod matisom
zabavlja,kada je jakoo
dosadno...
uglavnom cool je
i voli druge
nasmijavati...

-Vesela
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-isto cool cura...
uvijek ce stati na stranu
pravde...hehe
ma same pohvale
za tu curu...

-Alen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-mooj bestt frend...
uvijek me nasmijava
i zajebava....
jako je zivahan
i voli bit u centru paznje..
hehe...ma dobar je on...

-Ella
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ona je isto moja super frendica..
cura je stvarno cool...
otkacena je...
jako lijepo crta...
ma sve najbolje ..hehe

-Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ma ona vam je dusa
od osobe ...hehe
cura je spremna uvijek
svakome pomoci...
jednostavno
odlicna je...

-Zoki
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-on vam je legenda...
moj super frend...
uvijek ima neke
spaljene sale...
ma decko je
jako zabavan...

-Kristina
Image Hosted by ImageShack.us

-cura je preejeebeno zakon..
uvijek ce stati na tvoju
stranu...
svaku krivnju ce
prebaciti na sebe...
uvijek te spasava
u nevoljama...
ma cura je
jednostavno cool...

-Antonija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ona vam je
moja mala slatkica...
hehe...
uvijek pomaze u
svemu...
zabavna i cool osoba...

-Marinic
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-decko je faca...
hehe...
bestt frend..
uz njega nikad
nije dosadno...
uvijek cete zabavit...

-Jelena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-cura vam je zzakonn...
jooj moja maja
sjatkica...
uvijek je vesela
i nasmijana...
ma jedno preslatko
bice...hehe

-Bara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-ona vam je skroz opichena...
u pozitivnom smislu...
naravno...hehe...
jedna od mojih bestica...
uvijek me zabavlja...
uvijek nes smijesno provali...
ma sve najjj...




svi su mi best...hehe...pozz njima!!pusa..

< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

...Sve o meni...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime-Katarina...
prezime-nie bitno...
razred-6 c
horoskopski
znak-jarac...
nadimak-kika,dodo...

...fora pjesmice...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




srijeda, 30.07.2008.

...hmm ne znam sta da stavim za naslov...

ejj ljudeki..pa di ste vi meni?..
puno hwala swima na kommovima..
kak ste mi vi?..ja sam dobro..
samo sto mi je svaki dan isti..tuzan
uvijek kad se ujutro probudim,idem u ducan..
onda doruckujem,za komp..
ma uglavnom dosadivam se...za poluditcry
ne znam stvarno sta da vam vise kazem..
sada cu 7 razz weeeeeeeee..
najstariji smo u smjeni..sretan..
iako mi to bas i nie dragotuzan..
zao mi je kaj su otisli osmasi..stvarno su
bili super..jednostavno ne dostajat ce mi..sretan
ono kad udem u skolu,a njih jednostavno vise nemacrycry
i vidim klince,jooojheadbangheadbang..
ah jbg..stalno je tak..jedni dodu,drugi odu..
a nista ljudi idem ja..uzivajte mi jer jos malo pa ce skola..
i to jako brzo..heh ali ja se veselim,jer mi je doma dosadno..bang
a sad ce mi bit jos dosadnije jer mi Dajana ide na more..crycry
a jbg..bude se ona brzo vratila..Uzivaj Dajana na moru..
i swi ostali,naravno uzivajte..
pozz swima i vejika pussa..a sad slijede slikice:




| komentiraj! (111) | isprintaj | # |