srijeda, 19.07.2006.

Ah to more...

Ko sto znate ja imam 15 god..E vidite mene moji starci(roditelji) tjeraju da idem sa njima na more,a meni se neda ić sa njima,ja se jako volim kupati i sve to,ali mi je dosadno sa roditeljima tamo biti...pa ipak imam 15...mogu sama odlučivat,ali oni se ne slažu sa tim,tj. kažu da ću do svoje 17. god. morat ić sa njima.headbang
Pa ja sad vas pitam šta vi mislite o tome?Da li je to fer prema meni,slobodno recite?

Idete li i vi sa svojima na more i što vi mislite o tome?

Još ne znam kad budemo išli,ali ja se nadam da što prije pa da i to prođe i na što manje dana...

Znate ja imam sestru i na more idemo samo zbog nje jer se ona želi kupati,a kao da ne može otić na bazen sa tatom i tamo se kupatlud...al samo da ne bude uz mene...Inače meni sestra zagorčava život iako je mlađa od mene...ajd zamislite kako je to kad god se nešto dogodi ti moraš bit kriv jer si stariji,kad ona počne bez razloga plakat i tko je kriv pa NARAVNO JAmad...i tako ima još puno toga,oni koji imaju mlađu braću ili sestre znaju kak je to

Ajd jedan veliki pozzz svima...a pogotovo onima
koji idu na more!!!!!!!!!mah

Cursors

- 11:44 - Tvoje riječi ( 8 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.