Muahahahaha


wow ovo je moj osobni rekord.... nisam tu bila več koji mjesec (il kolko več) a sječam se kor. imena i pass-a party
kao i obično neam ša pametno za napisat...
tek tako da budete ponosni da me memorija počela služit cool njami
lol
niš, neču nikom punit glavu glupostima, odo ča dok je vrijeme..
pozdrav određenim osobama....
i onim ostalima... mahpjevazujonutbelj


13.07.2008. | 17:18 | 16 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?







Image Hosted by ImageShack.us

......TEST......

Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout codes



...linkici...

~o~kLaRa~o~

ša bi ja bez te malice... hehe.. volim ja nju jaako... super (naj) frendica...smijeh

~°°De!c@ M@l@°°~

my little freak... my best friend too... več dobrih, hm, 8 god...zujo u kak smo stare... =).. heh..

+sonja+

super cura... mala metalka... osječajna i super frendica.. volim ju iako ona neče da se to govori al ša češ...smijeh

Karla

jedna, jedinstvena, moja najdraža rođakinja...zubo luda luda luda. i da, luda...smijeh

DoRiS

e ovo je frik svoje vrste... furbie... eh tu bi se dalo romane pisat... ma dobra je to cura...eek

Tinolovka

super blog, obavezno posjetiti.

En@ & AdA

moja mala enchy... super curica...yes

Patriša & Antea

freaks... freaks... to nezna za niš drugo nego za pust... hehe... ma super frendica.. patriša i njen moto živio pust.... rofl nemoš bit uz tu curu a da ne crkavaš od smijeha...sretan

~¤~ F1 chiquita ~¤~

super blogač o Alonsu...smijehsmijeh

~°°~°BuKsA CrEw°~°°~

enchy i ekipa...

Anna

isto Alonsov fan!!!!smijeh

..!va..

Ivicha... suuuper cura.... yes tolko draga da ju moraš volit..wink

..domoa..

blogec o Thompsonu.... hehehe.... naajs...smijehsmijehhrvatska

Lady world

fresh blog... najs curica... sretan


myspace layout images





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout codes




volis spinat ? ?
da
ne
mozda
sta je spinat?
da jer vjerujem da cu postat popaj
neutralan



Image Hosted by ImageShack.us





THE SAINTS ARE COMING [U2 feat Green Day]

There is a house in New Orleans, they call the Rising Sun
It's been the ruin of many a poor boy, and God, I know I'm one.

I cried to my daddy on the telephone,
how long now?
Until the clouds unroll and you come home,
the line went.
But the shadows still remain since your descent,
your descent.

I cried to my daddy on the telephone,
how long now?
Until the clouds unroll and you come home,
the line went.
But the shadows still remain since your descent,
your descent.

The saints are coming, the saints are coming.
I say no matter how I try, I realise there's no reply.
The saints are coming, the saints are coming.
I say no matter how I try, I realise there's no reply.

A drowning sorrow floods the deepest grief,
how long now?
Until the weather change condemns belief,
how long now?
When the night watchman lets in the thief
Whats wrong now?

The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply.
The saints are coming, the saints are coming
I say no matter how I try, I realise there's no reply.
I say no matter how I try, I realise there's no reply.
I say no matter how I try, I realise there's no reply.



myspace graphics




I love this song:

In The Shadows [The Rasmus]


No sleep
No sleep untill I am done with finding the answer
Wont stop
Wont stop before I find a cure for this cancer
Sometimes
I feel I going down and so disconnected
Somehow
I know that I am haunted to be wanted

I been watching
I been waiting
In the shadows all my time
I been searching
I been living
For tomorrows all my life

In the shadows

In the shadows

They say
That i must learn to kill before i can feel safe
But I
I rather kill myself then turn into there slave
Sometimes
I feel that I should go and play with the thunder
Somehow
I just don't wanne stay and wait for a wonder

I been watching
I been waiting
In the shadows all my time
I been searching
I been living
For tomorrows all my life

Lately I been walking walking in circels, watching waiting for something
Feel me touch me feel me, come take me higher

I been watching
I been waiting
In the shadows all my time
I been searching
I been living
For tomorrows all my life
I been watching
I been waiting
I been searching
I been living for tomorrows

In the shadows

In the shadows
I been waiting