Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 08.02.2007.

Opet

Opet? Da, opet imam svoj blog. Ovaj je malo drukčiji. Sve je drukčije. Sve se mijenja. Naime, ja sam netko tko samo žei izreći svoja stajališta o ovom svijetu, ljudima u njemu i slične stvari. Imala sam već dva bloga, ni jedan nije baš slavno prošao. I ne, nije ovo blog tipa 'što mi se danas dogodilo' i 'što sam upravo pojela'.
08.02.2007. u 14:29 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Odluči se. Hoćeš komenatare?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ništa. Još jedan bijedan pokušaj da napravim nešto korisno. Mama, zašto mi ovo radiš?

Linkovi

YouTube
Blog.hr

Nakon nekog vremena još linkova, uključujući i druge blogove.