utorak, 25.09.2012.

Nezaustavljiv



Ne mogu vjerovati da sam ga vidjela uživo. Zamislite, mog najvećeg životnog idola sam vidjela da stoji metar-dva od mene! Taj osjećaj kada je počeo pričati, kad sam shvatila da je stvaran, da stvarno postoji i da je to on... Trnci kroz cijelo tijelo, smijeh kao nikada do sada, oči su mi zasuzile... On je tu, bio je tu. Doći će opet... Nema ništa ljepšeg od toga. Da, pričam o Nicku Vujičiću :) Fakat ne vjerujem da je bio tuuuu! Nisam vjerovala sve dok nije počeo nastup... Sestre Husar su dodatno poboljšale to sve sa pjesmom "Oprosti" i još jednom od Gibonija al sam zaboravila kojom :) Zbor od 130 ljudi mu je odalo zahvalnost što je došao kod nas :) Čak je i dobio hrvatski dres :) Nebi ničega bilo da me moj dragi nije vodio i na tome sam mu neizmjerno zahvalna :) Upoznala sam i jednu dragu osobu koju znam preko bloga :) Nora draga, nemaš pojma koliko mi je drago što sam te upoznala! Presimpatična si i predivna takva kakva jesi :) i baš baš mi je drago što sam te vidjela! :) Žao mi je što ti poslije nisam mogla pomoći ali eto... Viša sila :(

Dobila sam i knjigu "Nezaustavljiv" i već vidim da ću ju pročitati u jednom dahu. Koliko cijenim tog čovjeka, to je nešto posebno... Jedva čekam da opet dođe kod nas jer ga nisam imala priliku zagrliti :( Nismo mogli proći do njega... Ali idući put... Znam da budem :) Za sve one koji misle da imaju problema, da nema nade, koji su tužni, koji misle da je kraj... Pogledajte što vam Nick ima za reći (Hvala Bogu, na Youtubu ima puno njegovih videa pa pogledajte)...


14:50 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>