ponedjeljak, 15.11.2010.

Success is a journey, not a destination- Ben Sweetland

"Smisao života je raditi ono što voliš. Svi koji će ti ikada reći da je nemoguće, u krivu su, jedini zidovi koji postoje uzrokovani su tvojim umom.. Granica zapravo - nema :) Granice jedino mogu kasnije uzrokovati pitanje u tvojoj vlastitoj glavi; Što bi bilo kad bi bilo? A to ne želiš zar ne? Makni masku i budi svoj. Ti si svijet. Svijet je ti. Postoji bolje.. Samo smo mi ponekad preslabi da u bolje vjerujemo. Just BELIEVE."

Vidim da ste me se već zaželili pa moram piknuti post :) Imala sam toliko obaveza i jednostavno ne stignem... Jučer sam upravo saznala da mi je iz jednog kolegija falilo pola boda za prolazak na kolokviju :) Nisam tužna, nisam razočarana, ponosna sam jer profesor ima visoka očekivanja i već ti bodovi su ponos... Na ispitu će biti bolje :) Iz drugog pak kolegija smo dobili zadatak aktivnost na ningu i svaki dan moramo pisati forume, blogove, komentirati. Znate onda zašto nisam stigla ovdje... :)
Sada da pređem na temu.. Toliko želja imam, toliko sam puna entuzijazma, toliko se borim za sebe.... Znam da ću uspjeti. Sad mi trenutno treba orbitrek jer skupljam novce za njega. Recite mi vi što mislite, da li je bolji orbitrek, sobni bicikl ili traka za trčanje? Po meni mislim da bi si na traci uništila zglobove, bicikl mi je nekako samo za noge, a orbitrek za sve. Ha? :) Što vi mislite?
Na fax-u je odlično, našla sam nove prijatelje, smijemo se, zabavljamo se i super mi je :) Napokon sam ja ona koja jesam :) Ljubiju i meni je jučer bila godina i 9 mjeseci.. Kako vrijeme brzo prolazi :)) Još malo pa 2 godine :) Jedva čekam završetak škole, svoj posao i onda tek mogu u život s njim :) Jedva čekam :)))

Evo, ovo je malo brzinski, ali ne mogu si pomoći :) Hvala vam što me čitate, sad za Božićne blagdane ću malo više pisati :))
Božiiiiiććććć


09:42 | Komentari (20) | Print | ^ |

<< Arhiva >>