četvrtak, 23.09.2010.

"Imperfection is beauty. Madness is genius. And it's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring."

Vratila sam se, napokon :) Službeno objavljujem da sam studentica druge godine!!! :))) Uvijet sam dala danas tako da sad sve četiri u zrak i odmor malo od svega toga :) U nedjelju imam krstitke na kojima se nadam da će biti lijepo :) Znam da će biti lijepo jer Ljubi ide samnom :) Ovi dani su bili jako teški za mene... Bila sam pod stresom, neispavana, prištići su mi iskočili od nespavanja, podočnjaci, blijeda sam ko krpa ali sve se isplatilo... Sada napokon mogu uzeti vremena za sebe. Napokon :) Sve ovo ne bi mogla bez mame koja me je stalno tješila i davala mi nadu za dalje, bez Ljubija koji je stalno govorio: "Još ništa nije gotovo, ti to možeš... Još samo malo, još samo malo :)" Sve to me držalo u nadi da ja to mogu... Govorila sam sama sebi: "Ti to možeš, ti to možeš" I ja to mogu! Ja sam to ispunila, uspjela sam. Prva je najteža, idemo dalje! :) Presretna sam... Presretna... Ovim postom želim zahvaliti Ljubiju što je samnom u dobru i zlu i uvijek je ponosan na mene bez obzira na sve... Bez obzira... Hvala ti! :) Volim te najviše na svijetu cerek Bez tebe ja ne bi uspjela ovo sve :) I sada idemo dalje, idemo u zajednički život :) Jeejjjjjjj rofl
Sretna sam! rofl fino
love Pictures, Images and Photos


21:31 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>