< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....Nešto o nama....

....ovaj blog....pod rukama je Ane Marije....i Lare,i šta vam više reći... da nejdemo u detalje...pomnije će te nas upoznati tijekom, vođenja našeg slatkog bloga....


....Cure nikada ne kasne...za sve ostalo tu je vrijeme.....







....i jedan spotić..i pjesmica...za dušu...


****************************

Fergalicious Video - Fergie lyrics
Fergie Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts



****************************



Myspace

Myspace





Myspace

Myspace





image hosting file

image hosting file





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





MySpace images

MySpace images





MySpace images

MySpace images





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





MySpace

MySpace





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Friendster

Friendster





MySpace Layouts

MySpace Layouts





Bigoo

Bigoo





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





Myspace layouts

Myspace layouts





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





MySpace images

MySpace images





Friendster images

Friendster images




Myspace

Myspace





Friendster images

Friendster images





MySpace

MySpace





blog layouts

blog layouts





Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images





Myspace layouts

Myspace layouts





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





Friendster images

Friendster images





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





MySpace images

MySpace images





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Blog images

Blog images





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster




Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images









četvrtak, 19.10.2006.

neznam šta mi je al oped novi postek!!!!???

ejj ljudi...možete vjerovat da ja tako često pišem!? :))))
e pa da vam kažem da i nemam baš neku temu za pisanje...al dobro...neznam kaj da radim tak da sam cjeli dan na netu...
-pošto danas nisam bila u školi...hehhe...kao bila sam kod doktora....
ustvari nisam išla jer je trebala pitat biloligiju i zemljopis ili ti geografiju...al na kraju nije ni jedno ni drugo...hahhahah koji sam ja panj...
evo baš pričam s larom na tel....ona jee kod tare.....pa tak....

evo lara vam baš ide pisat postek pa....idem ja uređivati svoj staro-novi blog... KLAKY.BLOG.HR-ak vam se da posjetite ga koji put...

kizzzzek volimmmmm vas sve!!!!!!!!!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

na sve četri slikice sam ja (brijem da sam drugu već negdje stavila il na svom blogu...il nekom postu ....)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- dorica (žena kad vidi ovu sliku ubit će me....)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

garcilla i dora-ove god u novigradu(prvi dan-ajmo reć odma kad smo došle)....


(...neda mi se više stavljat...)evo dodala sam slikice(na postek)...


By:ana






I SHOULD KEEP A DIARY...REMIND ME TO WRITE IT....

...evo nakon dugog vremena i ja sam dobila potrebu da pišem...iskreno ni sada nisam sigurna od kud poćet...ali probat će mo od nekud...evo na početku sam samo htjela reč da mi je stvarno žao što danas mladi tako brzo umiru...iskreno nisam previše u toku...i neznam tko je koga izgubio...ali vjerujem da je teško i nije nimalo lako...o tim stvarima baš i nevolim pričat jel teško se mirim s tim....i ne shvaćam puno stvari u vezi toga...zašto su nam neki dragi otišli i bez pozdrava.....dosta tu je točka na i.....
ja vam se dugo nisam javljala i zato ne želim da ovaj post bude deprimirajuć....uglavnom još jedan školski tjedan je iza nas...i naravno još brdo ispred nas.....u školi je solidno...nije da obaram s nogu ali nije ni za sjedit i plakat i eto kaj reč više o školi...ima i 1 ali ima i 5........a sad malo o društvu..nećete vjerovat ali napokon smo svi na broju..stara družina HARAMBAŠICA......ma sve je super i neka tako i ostane....vidla sam da je Ana puno pisala o tome pa ja neću odugovlaćit...u principu ja i ona imamo vrlo slična mišljenja o ljudima...a nije ni čudo kad smo doslovno 24 sata zajedno.(što u principu nemora imat nikakve veze jel se čovjek ne ravna po drugom )..ali sve u svemu ja ču im svima reč još jednom da ih ja sve bez obzra na uspone i padove neizmjerno volim......dobro ovao neizmjerno je malo pre starinsko,kaj ne...ipak ću ja napisat I LOVE THEM SO MUCH ili kako bi naša kička rekla AJ LAV JU SOU MAČ......i eto kaj vam reč .....e da buraz mi je u subotu u ROKU stao na staklo i probo nogu ima dva šava a sad se odmara pa nadajmo se se da će se odmori..ej al ja ga ni najmanje ne žalim ispija mi krv na slamku...ili živce ili kaj god već joj uspaničim se i kad pomislim da će se sutra probudit i od ranog jutra počet zadirkivat...ponekad pomislim da on nema 17 god....ali tu je mali buraz koji je predobar...s njim nikad problema a tak je mali i slatki...on je moj mali bonbon...obožavam ga...ma volim ja i ovog velikog klipana....ali kaj jen je fakat zna bit naporan.....i tako ja mislim da sam sad prokomentirale sve eto to je sve od mene...one informacije o baletu i provodu u gradu ste već pročitali ili ako niste samo odite na post ispred i saznat ćete sve u detaljima od ane...i tako ja sam gotova...gotovo je kraj...idem spat...boli glava.....bok ...bokj ,,,nek me netko odvoji od ovog kompjutora...sad stvarno ciao....punnnnooooo PUSA I POZ......VOJIM VAS........BY:LARA



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.