< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....Nešto o nama....

....ovaj blog....pod rukama je Ane Marije....i Lare,i šta vam više reći... da nejdemo u detalje...pomnije će te nas upoznati tijekom, vođenja našeg slatkog bloga....


....Cure nikada ne kasne...za sve ostalo tu je vrijeme.....







....i jedan spotić..i pjesmica...za dušu...


****************************

Fergalicious Video - Fergie lyrics
Fergie Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts



****************************



Myspace

Myspace





Myspace

Myspace





image hosting file

image hosting file





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





MySpace images

MySpace images





MySpace images

MySpace images





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





MySpace

MySpace





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Friendster

Friendster





MySpace Layouts

MySpace Layouts





Bigoo

Bigoo





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





Myspace layouts

Myspace layouts





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





MySpace images

MySpace images





Friendster images

Friendster images




Myspace

Myspace





Friendster images

Friendster images





MySpace

MySpace





blog layouts

blog layouts





Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images





Myspace layouts

Myspace layouts





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





Friendster images

Friendster images





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





MySpace images

MySpace images





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Blog images

Blog images





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster




Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images









petak, 13.10.2006.

prijatelji,škola....


ej ljudi evo mene nisam dugo pisala....e ovak kod mene nema baš niš...tj ima kao što to da sam danas dobila 3 kulje iz eng(ipak je danas petak 13 :)))))) )....1. zato kaj smo pisali diktak pa sam na ruku napisala šalić i žena skužila....pa nam je dala samsvim drugi diktak i to troduplo teži...ljudi sorryte kaj sam vas za*ebala 2.pitala me pa kao nisam znala... 3. iz neznam kojeg razloga valjda tek tak da je zapiše il neznam....ma ta žena nije normalna......e nju nevolim(mrzim)od kad znam za nju.....ma ta žena je užassss....ona nama "pričč" tj govori daj debilčine jedne šugave začepite,kozo,kravo itd da ne nabajam.....e daj ajde neču više o njoj...odma mi pozli :))) e da danas idemo sa školom u hnk gledat balet-Giselle....ide moj razred-a i suprotni-b...nadam se da će biti dobro do sad sam pizdila kaj ću obuć al sad sam našla neš.....ugl javim vam kak je bilo....

e da sad o prijateljima...je jedna cura mi je "otvorila oči" tj shvatila sam da su nam prijatelji fakat fažna "stvar" u životu.....jedna cure kijara je izgubila prijateljicu prije god dana jučer je trebala imat 19. rođ.....inače ovo vam je nje bog pa ga svakako posjetite evo (sam kliknete na ovo evo)ja fakat neznam kaj bi dam mi umre(premine)moja frendica ili frend....i to još da je najbolji......ljudi nemojte ogovarat tračat,svađat se itd......jer nikad neznate kad je zanji put da budete s tom osobom....zato budite ljepi,pametni,dobri......hehhe :)))))))
puno pusa šaljem svima!!!!!

A najveće:Kijari-koja mi je kao što sam već rekla "otvorila" oči....i shvatila sam da moram više cjeniti druge-inače tu sam curu "upoznala" preko bloga i čini se jakooo simpa cura,LAri mojo naj frendici bez koje "nemogu" S TOM MALOM SAV VEĆ 5 god i više best frendica osoba koju svako poželi uz sebe,Dori-jednoj maloj koju obožavam kad lara nije tu dora uvijek pomogne.....(nemislim kad lara nije tu na to da neće lara da je tu neg ak je lara negdje....)pinta-o njoj sam imala dugo vrjeme loše mišljene....no shvatila sam da čemu sve te silne svađe....klički-maloj mojoj filozofkinji kojuu obožavam....nju nemojte nikad pitat da vam nešto pojasni poslje nećete ništa razumjeti....tari-ona je dobra cura makar zna biti nekada malo čudna...gracki-s njom si nisam nikad bila nešto pretjerano dobra....al i ona je uvjek spremna pomoći.....čini se super cura premda se po mom mišljenu brzo naljuti.... i svim durgima...sad sam napisala sam onie koji su mi pali na pamet....


ma ljudi volite se ljubite se grlite se i sev što ide uz to....

velika pusssa volim vas sve!¨!!!!!!!!

by:Ana



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.