rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

....Nešto o nama....

....ovaj blog....pod rukama je Ane Marije....i Lare,i šta vam više reći... da nejdemo u detalje...pomnije će te nas upoznati tijekom, vođenja našeg slatkog bloga....


....Cure nikada ne kasne...za sve ostalo tu je vrijeme.....







....i jedan spotić..i pjesmica...za dušu...


****************************

Fergalicious Video - Fergie lyrics
Fergie Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts



****************************



Myspace

Myspace





Myspace

Myspace





image hosting file

image hosting file





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





MySpace images

MySpace images





MySpace images

MySpace images





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





Customize your blog

Customize your blog





MySpace

MySpace





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Friendster

Friendster





MySpace Layouts

MySpace Layouts





Bigoo

Bigoo





Friendster images

Friendster images





image hosting file

image hosting file





Myspace layouts

Myspace layouts





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





blog layouts

blog layouts





MySpace images

MySpace images





Friendster images

Friendster images




Myspace

Myspace





Friendster images

Friendster images





MySpace

MySpace





blog layouts

blog layouts





Friendster images

Friendster images





Friendster images

Friendster images





Myspace layouts

Myspace layouts





free image hosting

free image hosting





free image hosting

free image hosting





Friendster images

Friendster images





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo





MySpace images

MySpace images





image hosting for myspace

image hosting for myspace





Blog images

Blog images





MySpace

MySpace





Friendster

Friendster




Friendster

Friendster





Friendster images

Friendster images









nedjelja, 24.09.2006.

evo novi postek...

hy ljudi dugo se nismo javljale....pa kak ste kaj ima....evo ovako...kod nas ajmo reć sve po starom...u školi je ok....tj kako kom...ovi naše pametni dečki i jedna frendica skakali s prvog kata škole i vidi našu frendicu profa od 1-4 i dođe ona njoj ne skači-kao nemoj se ubit-hahhah-ma komedija i tak dobro neću više o školi...

ah o čem da pišem!!??e da prekjučer smo bile na rođendanu od frenda i nije bilo baš neš pa smo se pokupile doma..tara,gracka & ja smo spavale kod lare-ludnicca-došle mi kod nje i kao "molile larinog-straijeg-buraza da se makne iz gornjeg stana i da spava dolje....a on kao ne i uzela ja kremu gracka neki regenerator za kosi i tara još nekaj i to mu sve iscjedile na kosu....e liki se tako naljutijo...i naravno otišo...-hehheheh plan nam je uspijo-onda su tara i gracka išle na benzu kupit slatkiše itd. ma neda mi se prepričavat kaj smo sve radile...uglavnom negdje oko 8 ujutro došo je larin buraz i navinuo mjuzu i kao ajmo cure vježbanje...hehheheh...i tak jam bila kod lare skoro pa cjeli dan pa sam popoden zaspala jer sam bila full umorna i odjednom meni neš "škaklja" a to larin buraz stavlja meni kremu u uho-.....hahhah ma kommma.....jučer na danas lara je pajkila kod mene i tak....sutra ujutro škola jooooj neeee....

kaj još ima!?a da larica naša je fulll u onog dečka!!!!fakat je u njega a larci kaj da ti kažem neg da znam kak ti je -hehehhehe....aj valjda će sve bit ok....ja se nadam... :)))i tko ja ću vas sad pozdravit možda stavim koju slikicu....kizzzek vojim vas!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

na prvoj slikici sam ja,a na drugoj su gracka i dora....a alrine slikice ću stavit drugi put....

kizzzzzek by:ana



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.