Dizajn:×rAiN dRoP×

BrushEs:×

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Life one girl: ))*

BlOg Je oTvOrEn 27.08.08.
AkO TI Se Ne SvIdA,
iMaS CrVeNI ×
I vEc Si U sEdMOm NeBu: ))eek
EtO gA..oNi KoJI hOcE sRaT
Po KoMeNtArIMa OdMa se BrIsE:P
EtO GA,a saD mALO o mEnI!!

Eeeej: )
Ja sam vam Martina:P*
Ma jednostavno me zovite
Marte:D*Ponosna petasica
u Ghetto skoli: ))Ofc
Msn imam: ))Imaju oni
koji imaju:P*Aa vi koji nemate
necete ni imati: D
Imam dosta bff,a Magda
na prvom mjestu*wii*
Vjerujem samo 5 osoba.
Volim pricat..od 0 do 24!!
Na telefonu i ono obicno:P
Ljubav:zauzetaa: D*
Slusam malo metal,
i techno: P
Image and video hosting by TinyPic



jUst piCturEs: )

I wanna fly away: )
Image and video hosting by TinyPic

tAke mE tO thE neVerLand: )

Image and video hosting by TinyPic
nO mOre LiEs: (
Image and video hosting by TinyPic
LeaVe mE aLonE: (
Image and video hosting by TinyPic
LivE LifE LikE nO tomOrRow
Image and video hosting by TinyPic
I wisH thAt,I wiLL bE hAppY
Image and video hosting by TinyPic
wHen yoU saY gooDbyE,I wiLL gO tO thE darK: (
Image and video hosting by TinyPic

thEy arE my LittLe suNshinEs: ) : )
Volim vaaaas(L) <3*


Magda <3
Image and video hosting by TinyPic
Marija (L)
Image and video hosting by TinyPic
Kate: D
Image and video hosting by TinyPic
Ivona: )
Image and video hosting by TinyPic
Lea: )*
Image and video hosting by TinyPic
Jove(L)
Image and video hosting by TinyPic
Sanda: P
Image and video hosting by TinyPic
Petra: D*
Image and video hosting by TinyPic
Kike: ]
Image and video hosting by TinyPic
Brby (:
Image and video hosting by TinyPic
Masa=)
Image and video hosting by TinyPic
Nika = D
Image and video hosting by TinyPic
Tere c(=
Image and video hosting by TinyPic
Lili : P *
Buricka~: )
Image and video hosting by TinyPic
Muski: ))
Ivan×3
Image and video hosting by TinyPic
Fran : ))
Image and video hosting by TinyPic
Ivo : D*
Image and video hosting by TinyPic
Rezic : ) : )
Image and video hosting by TinyPic

Ma voLim vas naJvisee( L )


Free Music

Free Music



Free Music

Nije dovrseno: D

Ovaj blog je posvecen
mojim bff(ima i muskih).
I jos nekome<3
Volim vas najvisee(L)

nedjelja, 26.10.2008.

pRavi prijAtElji nEkaD su pRavi nEprijAtElji: (

Ah,ah sta da vam kazem?Svasta u mom zivotu.Pa ajde
da pocnemo.Bio Terin b-day.Pri pocetku je bilo dosadno,
onda posli u Park Pile.Eh,tamo je bilo najdosadnije.I onda
ja predlozila da odemo u kino.Posli mi u kino.Bilo je
NAJBOLJE!!Pogotvo meni i Magdi*haha*.Film je bio The Rocker.
Ajme kako je lijeeep onaj mladi pjevac(Teddy Geiger<3).
I zavrsio film: (Posli mi ispred Knezevog,i svi gladni.Magda
imala nesto para,i ona mene castila.Posle nas dvoje do
Mrvice.A sto smo se najeleee*mMm*.I Tereza dala meni i
Magdi pare za sladoled.I posle mi kupit sladoled.I ja morala doma.
Pa posle Magda,Nora i Sanda samnom.I tako bzz lagano
doma.Ja dosla na msn,i tad sam se posvadala sa Sandom.
Ne pitajte zasto,ali uopce nisam bila tuzna.Ma jebe mi seee.
Eh,ovih dana sam vam bila tuzna.Tj.ja sam stalno tuzna,ali
ja sam to prikrivala i govorila da sam sreetna.Ugl Magda moja
BF 4ever<3 je znala da sam tuzna.Idem ja polako.
Pusaa*Najveci pozz ide:
Magdi,Mariji P,Kati,Lani,Tei,Lei,Lori,Ivoni,Petri vvnncs: )
P.S-Jucer sam bila sreeetna,i dns sam*wiii*

26.10.2008. u 18:49 • 52 komenTaRapRinTaj×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.